Hallo, ben nieuw hier..
Ik ben 17 binnenkort 18 ben ongeveer 110kg(vetpercentage hoog volgens dokter vorig jaar).
Ik heb de volgende schema in mijn hoofd:
ontbijt:
Cornflakes met nootjes etc erin en appel
lunch: 4sneetjes brood met kaas en halverine of halverine en salami(alles behalve varken).
tussendoor: Manderijn,cracker met kaas,glaasje fruitig yoghurt
avondmaal: maaltijd met heel weinig olie(van planten)en dan aardappels en vlees of vis met salade.
tussendoor: fruit 1 of 2 stuks.
Plus hele dag door 1.5L water.
Als beweging:
elke dag behalve woensdag en donderdag omdat ik dan gym heb van 1.5uur en ik zweet genoeg daar
30minuten lopen op de fiets achtig toestel thuis
ongeveer 50keer pushups(op knieen niet voet, te zwaar voor.) incl buikspieroefening.
Is dit goed?
Ik lees hier op dit forum over persoonlijke voedingsschema en al dat maar dan moet ik naar de dietiste.. en die zijn te duur voor mij.
Alvast bedank.t
Ik ben 17 binnenkort 18 ben ongeveer 110kg(vetpercentage hoog volgens dokter vorig jaar).
Ik heb de volgende schema in mijn hoofd:
ontbijt:
Cornflakes met nootjes etc erin en appel
lunch: 4sneetjes brood met kaas en halverine of halverine en salami(alles behalve varken).
tussendoor: Manderijn,cracker met kaas,glaasje fruitig yoghurt
avondmaal: maaltijd met heel weinig olie(van planten)en dan aardappels en vlees of vis met salade.
tussendoor: fruit 1 of 2 stuks.
Plus hele dag door 1.5L water.
Als beweging:
elke dag behalve woensdag en donderdag omdat ik dan gym heb van 1.5uur en ik zweet genoeg daar
30minuten lopen op de fiets achtig toestel thuis
ongeveer 50keer pushups(op knieen niet voet, te zwaar voor.) incl buikspieroefening.
Is dit goed?
Ik lees hier op dit forum over persoonlijke voedingsschema en al dat maar dan moet ik naar de dietiste.. en die zijn te duur voor mij.
Alvast bedank.t