XXL Nutrition

Voeding, fitness en foto's.

Tags niet misbruiken, breaking newstag verwijderd.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
vreten zoveel je kan gozer, dit ziet er niet uit, veel te dun. Bulken en KT zodat je flink aankomt. Dan misschien kijken om te gaan clean bulken / cutten.
Met dit voedingsschemawordt je een Ethiopische hardloper. Ipv magere en half volle troep voor volle gaan, geen luchtige vrouwen crackers maar gewoon dikke volkoren boterhammen.

Laatst bewerkt:
relaxte borst aanhechtingen man!

neem dat 'vregen zo veel je kan' aub niet te serieus.. je moet zeker wel meer gaan eten (anders is groei onmogelijk). maar houd het wel schoon! Ook niet ineens 2x zoveel gaan eten, je zult alleen maar vet worden.

Dus, voeding (schoon) opschroeven, goed blijven trainen en over 3 jaar weer eens een foto posten.

succes

Ik maakte even een duidelijk punt. Want je kan zo zien dat hij veel te weinig eet. Lees de sticky's even, dan kom je erachter hoe je makkelijk binnen 2-3 weken je voeding inname kan verdubbelen.

Ik maakte even een duidelijk punt. Want je kan zo zien dat hij veel te weinig eet. Lees de sticky's even, dan kom je erachter hoe je makkelijk binnen 2-3 weken je voeding inname kan verdubbelen.
Verdubbelen, om vervolgens je bf% enorm mee omhoog te nemen?

Hij heeft zeker een betere basis om mee te beginnen dan de meeste newbies hoor. Goed droog. Massa is geen 'massa' te noemen ;), maar met een goed voedings- en trainingsschema & geduld komt dit helemaal goed.

Lees de stickies over voedingsschema's. 500 cals boven verbruik gaan zitten, groei je daar goed op lekker zo laten. Probeer mooi droog te blijven, anders moet je cutten, net zoals ik en ik eet liever veel... Wat ik nu niet doe hehe.

En de stickies over trainingsprogramma's. 5 x per week KT + kickbocksen is teveel van het goede.

Hij heeft zeker een betere basis om mee te beginnen dan de meeste newbies hoor. Goed droog. Massa is geen 'massa' te noemen ;), maar met een goed voedings- en trainingsschema & geduld komt dit helemaal goed.

Lees de stickies over voedingsschema's. 500 cals boven verbruik gaan zitten, groei je daar goed op lekker zo laten. Probeer mooi droog te blijven, anders moet je cutten, net zoals ik en ik eet liever veel... Wat ik nu niet doe hehe.

En de stickies over trainingsprogramma's. 5 x per week KT + kickbocksen is teveel van het goede.

Gaat mij prima af.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Verdubbelen, om vervolgens je bf% enorm mee omhoog te nemen?

Je moet wel heel goed clean bulken wil je dezelfde BF% houden om massa te gainen. Een hoger BF% krijgen kan je gewoon niet omheen..

Voor optimale spiergroei is 5 x per week krachttraining en 2 x per week kickboksen en teveel hoor. Je moet goed geschoold zijn in het krachttrainen wil je meer uit je 5 daagse dan uit je 3 daagse split halen. Hij is 2 weken bezig...

Dag 1 Rug / biceps

Dag 2 kickboksen

Dag 3 rust

Dag 4 borst / shouders / triceps

Dag 5 benen / buik

Dag 6 rust

Dag 7 kickboksen

2 dagen sporten 1 dag rust zou ik proberen aan te houden. En je voeding verdubbelen zou ik niet doen. Eerst een schema maken, daar wat boven gaan zitten en kijken wat er gebeurt. Als een malle 7000 cals in de blender gooien lijkt me een no-no.

Je vet % zal ongetwijfeld wat stijgen, maar het beste is om dit binnen de perken te houden.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Lees de stickies ;)

Je kunt ook 3 x per week Full Body (FB) of een 2 x 2 Lower body/Upper body (LB/UB) doen. Net wat je fijn vindt.

Hoe dan? Maak je de gains van je leven?

Snap niet wat hier mis mee is.
Kickboksen is echt een zeer goede vorm van cardio.
Akkoord, daardoor krijgen z'n spieren geen rust die dagen, maar hij heeft rustdagen ingelast dus dat is in orde imo.
Ik heb vroeger 4x KT en 2x thaiboksen gedaan en ben ook van 72kg naar 80kg kunnen gainen.
Dus zie het probleem echt niet in :)

vreten zoveel je kan gozer, dit ziet er niet uit, veel te dun. Bulken en KT zodat je flink aankomt. Dan misschien kijken om te gaan clean bulken / cutten.
Met dit voedingsschemawordt je een Ethiopische hardloper. Ipv magere en half volle troep voor volle gaan, geen luchtige vrouwen crackers maar gewoon dikke volkoren boterhammen.

Kritiek geven is goed, maar we gaan elkaar niet benadelen op hoe we er uit zien. Commentaar als "dit ziet er niet uit" kan je gewoon voor je houden.

Snap niet wat hier mis mee is.
Kickboksen is echt een zeer goede vorm van cardio.
Akkoord, daardoor krijgen z'n spieren geen rust die dagen, maar hij heeft rustdagen ingelast dus dat is in orde imo.
Ik heb vroeger 4x KT en 2x thaiboksen gedaan en ben ook van 72kg naar 80kg kunnen gainen.
Dus zie het probleem echt niet in :)

Dat het goede cardio is ben ik het zeker mee eens. Hij heeft alleen geen rustdagen ingepland (5x KT en op de offdays boksen).

Als het werkt voor je, moet je lekker blijven doen wat werkt. Niemand is het zelfde. Maar, over het algemeen ontwikkelen spieren zich sneller / beter met voldoende rust.

.

Laatst bewerkt:
Kritiek geven is goed, maar we gaan elkaar niet benadelen op hoe we er uit zien. Commentaar als "dit ziet er niet uit" kan je gewoon voor je houden.

Ik was overdreven ja.

En verder over dat kickboksen heb ik niet gezegd dat ik 5 dagen kt en de overige 2 dagen kickboksen doe, ik combineer fitness met kickboksen op 1 dag, als ik bv alleen buik en been doe of iets dergelijks, sochtends fitness en dan savonds kickboksen, en ja dat gaat met gainen samen, ik ben in 4 en half maanden tijd 19KG aangekomen.

Ik snap wat je bedoelt met niet optimaal gainen maar dat hoeft ook niet, it's one or another way.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Oke het zou dus beter zijn als ik 4x KT en dan 2x KB, zodat ik een dag meer rust heb? Iemand nog iets op te merken over voeding, of weet iemand ongeveer mijn bf% (gokje) ?

:cool:

Je kan een keer proberen om gewoon langs een sportschool te gaan en vragen of ze je vp(vetpercentage) kunnen berekenen, je kan zo niet goed aan de hand van foto's je vp berekenen. Maar ik schat rond de 14%.
Klinkt veel maar je onderschat het snel, ik was ook vrij mager zoals jij ik dacht zit rond de 10, toen had ik keuring van de landmacht en bleek dat ik 14% had.

Terug
Naar boven