homeworkout
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 12%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdubbelen, om vervolgens je bf% enorm mee omhoog te nemen?Ik maakte even een duidelijk punt. Want je kan zo zien dat hij veel te weinig eet. Lees de sticky's even, dan kom je erachter hoe je makkelijk binnen 2-3 weken je voeding inname kan verdubbelen.
, maar met een goed voedings- en trainingsschema & geduld komt dit helemaal goed.Hij heeft zeker een betere basis om mee te beginnen dan de meeste newbies hoor. Goed droog. Massa is geen 'massa' te noemen, maar met een goed voedings- en trainingsschema & geduld komt dit helemaal goed.
Lees de stickies over voedingsschema's. 500 cals boven verbruik gaan zitten, groei je daar goed op lekker zo laten. Probeer mooi droog te blijven, anders moet je cutten, net zoals ik en ik eet liever veel... Wat ik nu niet doe hehe.
En de stickies over trainingsprogramma's. 5 x per week KT + kickbocksen is teveel van het goede.
Verdubbelen, om vervolgens je bf% enorm mee omhoog te nemen?
Denk je?Gaat mij prima af.
---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

vreten zoveel je kan gozer, dit ziet er niet uit, veel te dun. Bulken en KT zodat je flink aankomt. Dan misschien kijken om te gaan clean bulken / cutten.
Met dit voedingsschemawordt je een Ethiopische hardloper. Ipv magere en half volle troep voor volle gaan, geen luchtige vrouwen crackers maar gewoon dikke volkoren boterhammen.
Snap niet wat hier mis mee is.
Kickboksen is echt een zeer goede vorm van cardio.
Akkoord, daardoor krijgen z'n spieren geen rust die dagen, maar hij heeft rustdagen ingelast dus dat is in orde imo.
Ik heb vroeger 4x KT en 2x thaiboksen gedaan en ben ook van 72kg naar 80kg kunnen gainen.
Dus zie het probleem echt niet in![]()
Kritiek geven is goed, maar we gaan elkaar niet benadelen op hoe we er uit zien. Commentaar als "dit ziet er niet uit" kan je gewoon voor je houden.
Oke het zou dus beter zijn als ik 4x KT en dan 2x KB, zodat ik een dag meer rust heb? Iemand nog iets op te merken over voeding, of weet iemand ongeveer mijn bf% (gokje) ?
![]()