Hallo iedereen op dutchbodybuilding forum 
ik zal eerst wat vertellen over mezelf maar zal het beknopt houden. Ik ben een jongen van 16jaar die al meerdere pogingen heeft gedaan om serieus te fitnessen. Na altijd een abonnement te kopen heb ik besloten om zelf mijn home fitness te kopen. Ik heb dit gedaan en ben blij met het resultaat ( bench , bench bar , 2 halter staven en 60+kg in losse gewichten). Dit is dus mijn deftige poging en tot nu toe heb ik het al 2maanden goed volgehouden maar zit nu met wat vraagjes over mijn voedingsschema.
Lichaamsbouw: Ik ben zeer mager en probeer in massa aan te komen ik weeg 60kg en ben 1m78
voeding:
(schooldagen)
07.10u - havermoutpap met 33cl halfvolle melk
10.00u - 2 boterhammen met pindakaas
12.00u - broodje met: ofwel - spek , sla , tomaat , saus
- gerookte ham , tomaat , mozarella , pesto , mayo
14.00u - boterham met pindakaas /ham+mayo+sla
17.00u - 2schepjes van MAMMOTH 4000. met 250cl halfvolle melk
18.00u-19.00u - eten wat de pot schaft
dit is meestal pasta of rijst met kip , vis of vlees
20U-21U : training met na de training snel verterende proteine shake
21.00u - Trage proteine shake voor het slapengaan OF nog wat restjes van de vorige maaltijd (pasta of rijst , kip of vlees of vis) wat ik ook graag maak als snack is spek met een stukje mozarella kaas , maar weet niet of dat goed is.
(week-end)
13u - havermout pap met 33cl halfvolle melk
16u - pasta met rijst of kip en brocolli
18-19u - eten wat de pot schaft.
20-21u - training met daarna proteine shake
21u - Trage proteine shake voor het slapengaan.
Alvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Alle hulp en advies word geapprecieerd.

ik zal eerst wat vertellen over mezelf maar zal het beknopt houden. Ik ben een jongen van 16jaar die al meerdere pogingen heeft gedaan om serieus te fitnessen. Na altijd een abonnement te kopen heb ik besloten om zelf mijn home fitness te kopen. Ik heb dit gedaan en ben blij met het resultaat ( bench , bench bar , 2 halter staven en 60+kg in losse gewichten). Dit is dus mijn deftige poging en tot nu toe heb ik het al 2maanden goed volgehouden maar zit nu met wat vraagjes over mijn voedingsschema.
Lichaamsbouw: Ik ben zeer mager en probeer in massa aan te komen ik weeg 60kg en ben 1m78
voeding:
(schooldagen)
07.10u - havermoutpap met 33cl halfvolle melk
10.00u - 2 boterhammen met pindakaas
12.00u - broodje met: ofwel - spek , sla , tomaat , saus
- gerookte ham , tomaat , mozarella , pesto , mayo
14.00u - boterham met pindakaas /ham+mayo+sla
17.00u - 2schepjes van MAMMOTH 4000. met 250cl halfvolle melk
18.00u-19.00u - eten wat de pot schaft
dit is meestal pasta of rijst met kip , vis of vlees20U-21U : training met na de training snel verterende proteine shake
21.00u - Trage proteine shake voor het slapengaan OF nog wat restjes van de vorige maaltijd (pasta of rijst , kip of vlees of vis) wat ik ook graag maak als snack is spek met een stukje mozarella kaas , maar weet niet of dat goed is.
(week-end)
13u - havermout pap met 33cl halfvolle melk
16u - pasta met rijst of kip en brocolli
18-19u - eten wat de pot schaft.
20-21u - training met daarna proteine shake
21u - Trage proteine shake voor het slapengaan.
Alvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Alle hulp en advies word geapprecieerd.
Laatst bewerkt: