MuscleMeat

Voeding goed?

Merked

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
59kg
Hallo iedereen op dutchbodybuilding forum :)

ik zal eerst wat vertellen over mezelf maar zal het beknopt houden. Ik ben een jongen van 16jaar die al meerdere pogingen heeft gedaan om serieus te fitnessen. Na altijd een abonnement te kopen heb ik besloten om zelf mijn home fitness te kopen. Ik heb dit gedaan en ben blij met het resultaat ( bench , bench bar , 2 halter staven en 60+kg in losse gewichten). Dit is dus mijn deftige poging en tot nu toe heb ik het al 2maanden goed volgehouden maar zit nu met wat vraagjes over mijn voedingsschema.
Lichaamsbouw: Ik ben zeer mager en probeer in massa aan te komen ik weeg 60kg en ben 1m78

voeding:
(schooldagen)
07.10u - havermoutpap met 33cl halfvolle melk

10.00u - 2 boterhammen met pindakaas

12.00u - broodje met: ofwel - spek , sla , tomaat , saus
- gerookte ham , tomaat , mozarella , pesto , mayo
14.00u - boterham met pindakaas /ham+mayo+sla

17.00u - 2schepjes van MAMMOTH 4000. met 250cl halfvolle melk

18.00u-19.00u - eten wat de pot schaft :( dit is meestal pasta of rijst met kip , vis of vlees

20U-21U : training met na de training snel verterende proteine shake

21.00u - Trage proteine shake voor het slapengaan OF nog wat restjes van de vorige maaltijd (pasta of rijst , kip of vlees of vis) wat ik ook graag maak als snack is spek met een stukje mozarella kaas , maar weet niet of dat goed is.

(week-end)

13u - havermout pap met 33cl halfvolle melk

16u - pasta met rijst of kip en brocolli

18-19u - eten wat de pot schaft.

20-21u - training met daarna proteine shake

21u - Trage proteine shake voor het slapengaan.

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen :) Alle hulp en advies word geapprecieerd.

Laatst bewerkt:
Kan je er miss calorie/eiwit/kh/vet waarden bij zetten? En dan in een excel?

Waarom niet?

Tussen je ontbijt en middagmaal zit er 5u! Hetzelfde tussen middagmaal en shake om 17u. Dit is veel te lang, probeer eens iets extra te eten daar tussen. Bijvoorbeeld noten, boterhammen, shake, ....
En zeker je fruit niet vergeten!

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad , wat ik bv wel zou kunnen doen is om 10.05u tijdens de pauze 2-3 boterhammen met pindakaas eten en dan om 14u30 nog 1tje , ik denk dat dit wel goed voedsel is om te bulken

Is al beter maar ik zou zeker daarbij nog wat fruit eten ook omdat deze zorgen voor een beter opname van de voedingstoffen.
En ook als je enkel kip eet met rijst of pasta zou ik daarbij eens brocolli, spinazie,... klaarmaken.

Terug
Naar boven