AndroidHealthClinic

voeding:mag en wat niet

magere kwark wel, vruchtenkwark niet

banaan wel, junkfood niet

Dit is tot nu toe het meest interessante topic van 2010, goede info allemaal :thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Een moeilijke dit: een broodje bapoa (bakpauw) wel of niet ???

Nee doe maar niet de snackbar stopt hem in de frituur;)(op New Kids dan he):D

bapao(kip) eet ik kilo's p/maand ,is gewoon goed bulk voedsel.
Alleen stoom ik 'm in de magnetron en fl**ker ik 'm uiteraard niet in een bak met vet. :kots:

als powerlifter hoef je je niet speciaal aan een voedingsschema te houden als je maar wel genoeg binnen krijgt. Ik adviseer wel het type voeding van een bodybuilder over te nemen schoon eten, er zijn powerlifters die alles naar binnen schuiven wat ze zien. als je niet een te hoog BF wil zal je toch een schema moeten maken. bereken wat je nodig hebt, en als powerlifter kan je er gerust 1000 kcal boven gaan zitten ligt aan je bf gevoel.

onder het moto"powerliften is not about the looks,"

Glucose wel fructose niet.

Genoeg eten wel, te weinig eten niet...

Stanozolol tabletten wel, xtc tabletten niet

Een k*tje wel, je eigen kwakje niet

Tonijn wel ---> kibbeling niet

ik heb laatst eens naar kibbeling gekeken bij ons in de AH en kan me de waarden niet meer precies herrineren maar dat viel toch reuze mee dacht ik!

Een k*tje wel, je eigen kwakje niet

Toch geen goed advies... :p
De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink). Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink. Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kan dus helemaal geen kwaad. Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.

De hoeveelheid zaad per lozing varieert van een halve tot twee theelepels. Het pH-gehalte van sperma is neutraal (goed voor de vagina) en bevat per theelepel circa vijf Calorieën (goed voor de lijn). Over de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid sperma zijn de deskundigen het oneens. Het is daarom verstandig om naast 'mannensap' ook de nodige groentesappen in te nemen.

Cola niet, Cola-light wel.

Whey
Casseine
Kwark
Tonijn
Zalm
Alle Witte Vissoorten
Kip
Kalkoen
Mager Rundvlees
Melk
Groenten