MuscleMeat

Voeding op orde houden vakantie

Molleninho

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m72
Massa
74kg
Beste,

ik ga naar Amerika op vakantie.
Hoe moet ik daar mijn voeding op orde houden.
Fitnessen zal er niet veel inzitten. De activiteiten zijn hardlopen en veel wandelen door de steden/parken natuurlijk.

Tips?

Gebrek aan eten zal niet je probleem zijn in de USA (tenzij beren het van je stelen).

Ben zelf in de USA geweest. Je kan er genoeg eten, maar dat is meer en deel vet natuurlijk, maar behalve de pizza tenten, wendy's, mac donalds, burger king, KFC zitten er ook veel subway's en wok toestanden.

Ik weet dat mijn schoonzus toen veel moeite had om wat gezonds te eten. Ik zelf at elke dag erg verkeerd daar.

Ben zelf in de USA geweest. Je kan er genoeg eten, maar dat is meer en deel vet natuurlijk, maar behalve de pizza tenten, wendy's, mac donalds, burger king, KFC zitten er ook veel subway's en wok toestanden.

Ik weet dat mijn schoonzus toen veel moeite had om wat gezonds te eten. Ik zelf at elke dag erg verkeerd daar.

Waarom, bestaan er supermarkten in heel de wereld? en alsof je niets gezonds (goeds) kunt eten in een restaurant.
Echt niet alleen burgertories daar hoor

hoelang ga je?
twee weken rust en een iets minder streng voedingsschema kan gerust hoor.
Gewoon genieten, desnoods beetje op je eiwit inname letten.

Je weegt 63Kg? Ik zou me niet druk maken over eten! Gewoon flink eten, als je wilt kan je nog wat eiwit poeder daar kopen en voor elke maaltijd een shake drinken. Dan zul je wat minder eten in de maaltijd; dus ook minder friet/pizza/burgers.

Maar er valt natuurlijk ook genoeg gezond eten te halen daar.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben sowieso al niet van de vette hap.
Ik let ook op de eiwitten.
Trainen lukt niet, ook wil ik niet in vet veel bijkomen natuurlijk:) anders is al het harde werk voor niks geweest.

Er zitten ook wat auto ritten tussen, eentje van 8 uur XD naar de niagara watervallen...

Ach, we shall see!

als je veel op rondreis bent kun je daar alleen ongezond eten ben er zelf met mijn 18e een maand geweest elke dag bijna vette hap, supermarkten zijn er wel maar echt super duur alles daar.

Waarom, bestaan er supermarkten in heel de wereld? en alsof je niets gezonds (goeds) kunt eten in een restaurant.

Ik zat alleen maar in Hotels weetje. Maar Amerika maakt het je echt wel lastig kwa gezond eten. Maar goed je hebt gelijk, als je goed zoekt kun je natuurlijk overal gezond eten.

Geniet gewoon van je vakantie zou ik zeggen,veel zal het niet schelen tenzij je op een crashdieet zit. En je geeft ook aan dat je veel gaat hardlopen enzo. Gewoon genieten en erna gewoon dubbel gemotiveerd er terug inknallen :)

Zeker weten;)
momenteel bezig met stronglift.
Dan daarna weer terug oppakken:), programma bevalt me wel!

Gewoon goed eten, je kan beter ongezond op onderhoud eten voor een weekje dan dat je een week op water en brood gaat leven. (bij wijze van spreken)
Dat beetje extra vet kan je wel hebben, maar spierverlies door te weinig eten niet. Dus gewoon goed eten:)

stop making excuses... probeer je schema gewoon te volgen vermijd junk food en je zit goed

Je kunt in Amerika prima gezond eten hoor, gewoon even wat verder doorlopen. Genoeg tenten waar je normaal voedsel kunt halen en anders zijn er sowieso supermarkten waar je van alles kunt krijgen.
ben er een maand geweest en geen problemeen gehad.

Succes!

Laatst bewerkt:
Geniet van je leven man! Veel plezier daar, waar ga je naartoe in USA?

NY-niagara en dan terug naar amerika en beetje rondtrekken.

Zelfs daar is moeilijk aan gezond eten te komen.. Als je t vind is t zelfs een stuk duurder dan slecht eten..

T is goedkoper om af te halen dan kip rijst en groente te maken daar.. Daarom zijn arme lui ook zo dik daar :') behalve de hele armen want die kunnen niets betalen.

Kaas per plakje verpakt in plastic, potten mayo van minimaal een liter, tomaten zo groot als een grapefruit.. T is maar goed dat er zoveel Chinezen zijn anders zou de wereld uit balans raken :') .

Ah NY-city, leuk daar (eigen ervaring, haha)! Je moet gewoon bij het rondtrekken oppassen, voor de rest geen nood aan de man en sowieso; als je meer eet dan je onderhoud is, no big deal, gewoon even cutten daarna, is beter dan dat je daar op de calorieétjes gaat letten, want dan ga je spiermassa afnemen (alhoewel is dit ook mihiel).

Op 2 weken ga je zeker geen spiermassa verliezen hoor :)

Terug
Naar boven