MuscleMeat

voeding schema bulking

opzich een best goed voedingsschema maar ik betwijfel of je dat naar binnen krijgt die 4 boterhammen elke 2 uur. knap als je dat lukt. mijn maag kan het iig niet aan.

Gewoon 125 gram whey per dag dan gain je zeker

ook 250 gram pinda's

Die witte boterhammen zou ik vervangen door bruine als ik jou was. Heb jij trouwens wel zoveel kcal nodig?? Snap dat je wilt aankomen maar ik denk dat je zo veel vet krijgt (weet niet wat je macro's zijn dus correct me if i'm wrong):D

• Topic Starter Topic Starter
bulk onderhoud 3500 kc

Ik zou niet eerst 8 kilo aankomen met een dirty-bulk om vervolgens te gaan cleanbulken. Gewoon meteen gaan cleanbulken.

lee_priest_offseason.jpg

Gwn tot 75 en dan cutte of ...

pas gaan cutten als je jezelf echt te dik gaan vinden, als je een beetje netjes cleanbulkt kan je zo een paar jaar bulken;)

7.30 Brinta met halfvollemelk
11.00 2 bruine boterhammen slankie kaas ham
13.00 2 bruine boterhammen slankie kaas ham
15.15 2 liga granen koekjes + 1 stuk fruit
18.00 Avondeten (meestal rijst/pasta/aardappelen met vlees en groenten)
18.45 2 stuks fruit
21.15 Magere kwark

19.00-20.00 Krachttraining (6 dagen per week)
20.15-21.00 5 km hardlopen (6 dagen per week)

Ik weeg 67KG en ben 1,68 lang. Mijn buikomtrek is 82cm. Ik zou graag een zichtbare sixpack willen.Ik train 6 dagen per week en doe dan aan opdrukken,buikoefeningen en voor me borst. Dit doe ik met dumbbells. Ik zou graag wat tips willen en of mijn voedingsschema wel goed is en wat ik kan verbeteren.

7.30 Brinta met halfvollemelk
11.00 2 bruine boterhammen slankie kaas ham
13.00 2 bruine boterhammen slankie kaas ham
15.15 2 liga granen koekjes + 1 stuk fruit
18.00 Avondeten (meestal rijst/pasta/aardappelen met vlees en groenten)
18.45 2 stuks fruit
21.15 Magere kwark

19.00-20.00 Krachttraining (6 dagen per week)
20.15-21.00 5 km hardlopen (6 dagen per week)

Ik weeg 67KG en ben 1,68 lang. Mijn buikomtrek is 82cm. Ik zou graag een zichtbare sixpack willen.Ik train 6 dagen per week en doe dan aan opdrukken,buikoefeningen en voor me borst. Dit doe ik met dumbbells. Ik zou graag wat tips willen en of mijn voedingsschema wel goed is en wat ik kan verbeteren.

Forum.dutchfitness.com

Terug
Naar boven