XXL Nutrition

Voeding tijdens Kuur

Hennee

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Heb zojuist mijn cut afgerond, ben van 92 naar 85 kg gegaan. zit nu op 11% bf, maar ben nog niet tevreden.
Ik ben dus van plan om binnenkort mijn eerste kuur te doen, een Dianabol only kuur.
Ben van plan om een bulk eet schema erbij te gebruiken van 3650 calorieën.

Stats zijn dus 85 kg 11% bf 1,82 m

Nu heb ik op internet al een veel erover opgezocht maar kan het niet echt duidelijk vinden, moet ik nou gewoon extreem veel eten tijdens zo'n kuur en dus meer eten als er op het Schema staat, of me wel aan dit schema houden?

1. Te jong.

2. Teveel eten is teveel vet.
Als je dit niet weet ben je nog LANG niet klaar om te kuren.
Helemaal geen Diana only.

• Topic Starter Topic Starter
wat n onzin, teveel eten is teveel vet.

iemand ook met goed advies?

Ja wat een onzin lul jij nou Pillz.
Tijdens mijn bulk kuurtjes ga ik dagelijks naar de Mac en eet ik zo'n 12 a 14.000 kcals per dag. Omdat ik Dianabol only gebruik word ik totaal niet vetter en is alles VVM.

Succes TS!

vergeet de kfc niet voor de betere eiwitjes

• Topic Starter Topic Starter
gaat er toch om WAT je eet..
vroeg me af hoe jullie je voeding aanpassen tijdens n kuur, thats it

lol, ben je echt zo lomp of.. duidelijk niet genoeg kennis.

ten eerste ben je nog niet tevreden met je cutresultaat, dus wil je Dbol pakken. (logica ontgaat me hier)

2, teveel eten is wel teveel vet. doesnt matter WAT je eet, wanneer je je calorieën op orde hebt.. (en macro's). en nu niet denken dat je alleenmaar troep kan eten want dan haal je je macro's niet.

wanneer je je voeding op orde hebt hoef je helemaal niets aan te passen, wel of niet ON. Tijdens de kuur wel aanpassen > cals uppen.

Heb zojuist mijn cut afgerond, ben van 92 naar 85 kg gegaan. zit nu op 11% bf, maar ben nog niet tevreden. Ik ben dus van plan om binnenkort mijn eerste kuur te doen, een Dianabol only kuur. Ben van plan om een bulk eet schema erbij te gebruiken van 3650 calorieën. Stats zijn dus 85 kg 11% bf 1,82 m Nu heb ik op internet al een veel erover opgezocht maar kan het niet echt duidelijk vinden, moet ik nou gewoon extreem veel eten tijdens zo'n kuur en dus meer eten als er op het Schema staat, of me wel aan dit schema houden?

Jochie jochie. Ik durf te wedden dat als je een foto post, wij kunnen concluderen dat je nog niet op 11% BF zit.

Even inhoudelijk: je bent te jong. Ga nou niet eigenwijs lopen doen, er is namelijk een reden waarom 21jr als de absolute minimum wordt gezien om te gaan kuren. Tenzij je nu al 100kg op 8% zou staan en de gekste wedstrijd aspiraties had, ben je op een volstrekt onnodige manier ongelooflijk aan het fucken met je lichaam, met zeer serieuze (chronische) risico's tot gevolg.

Met je 19 jaar heb je nooit de ervaring in jaren met goede voeding en training die vooraf moeten gaan aan het gebruik van AAS. Waarom? Omdat als je niet zorgt dat je basis ECHT goed is, dan zal je het grootste deel van wat je met een kuur gaint weer (onnodig) verliezen. Daarbij ga je met dbol alleen maar opblazen, en in het gunstigste geval houd je een kg over die je anders ipv 6 weken, in 12-15 weken met goede voeding ook had kunnen pakken. En dan heb je dus met smerige middelen lopen fucken op een volstrekt verkeerde manier. Daarbij mag duidelijk zijn dat je ongeveer evenveel kennis hebt vergaard als een kind van 12 wat naar de middelbare school gaat. NUL. Want als je het hebt over dat je wil afvallen, en vervolgens een dbol only kuurtje voorstelt met een bulk schema, dan kunnen we echt niet anders concluderen dan dat je er niks van begrijpt. (Heeft je plaatselijke maatje uit de gym je dit aanbevolen? En betaal je dan ook 60 euro per potje van een vaag merk?)

Kom over een paar jaar terug als je 90kg weegt op je 11%. Dan zullen mensen je sturen in de richting van een test 500mg EW kuurtje met HCG en een nakuur van 4 weken met nolvadex. Laat aub duidelijk zijn dat een dbol only kuurtje ongeveer het meest retarded is wat je kan doen.

Terug
Naar boven