stormjager
Novice
- Waardering
- 0
Hoi!
Fantastisch forum hier, veeeeeeel informatie en een goede inspiratiebron!
Vooraleerst even wat gegevens:
Leeftijd 28
Lengte (cm) 190
Totale lichaamsgewicht (kg) 86
Vetpercentage 23%
VVM 66,22
Activiteitsfactor 1,55
Trainen doe ik 3x per week (ma - wo - vr/za)
Ik ben nu bezig om grofweg rond de 3000 / 3100 kalorieen in te nemen en zodoende voldoende voedingsstoffen voor maximale spiergroei te hebben. Dit wil ik ongeveer tot juni doen en dan in juni in 4/5 weken m'n BF naar beneden brengen naar een acceptabeler niveau (hoeveel procent is haalbaar in 4 weken?). Ik vind overigens de calculus voor BFI er ruim. Als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik nou niet bepaald een dikke buik ofzo, maar goed het zal wel kloppen.
Sinds enige weken hou ik me grofweg aan onderstaand schema:
Nou mis ik duidelijk genoeg de koolhydraten. De eiwitten en vetten zitten behoorlijk op de goede lijn. Dus hoe kan ik mijn schema aanpassen zodat ik meer KH binnenkrijg?
Iemand tips/suggesties?
Fantastisch forum hier, veeeeeeel informatie en een goede inspiratiebron!
Vooraleerst even wat gegevens:
Leeftijd 28
Lengte (cm) 190
Totale lichaamsgewicht (kg) 86
Vetpercentage 23%
VVM 66,22
Activiteitsfactor 1,55
Trainen doe ik 3x per week (ma - wo - vr/za)
Ik ben nu bezig om grofweg rond de 3000 / 3100 kalorieen in te nemen en zodoende voldoende voedingsstoffen voor maximale spiergroei te hebben. Dit wil ik ongeveer tot juni doen en dan in juni in 4/5 weken m'n BF naar beneden brengen naar een acceptabeler niveau (hoeveel procent is haalbaar in 4 weken?). Ik vind overigens de calculus voor BFI er ruim. Als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik nou niet bepaald een dikke buik ofzo, maar goed het zal wel kloppen.
Sinds enige weken hou ik me grofweg aan onderstaand schema:
Nou mis ik duidelijk genoeg de koolhydraten. De eiwitten en vetten zitten behoorlijk op de goede lijn. Dus hoe kan ik mijn schema aanpassen zodat ik meer KH binnenkrijg?
Iemand tips/suggesties?