MuscleMeat

Voedinggschema verboden

P.s: Bodygainer die foto, ben jij dat?
Zoja, dan ben jij erg goed bezig!
Super!

Oke bedankt allemaal. Oja ik ben nu 1.82m en weeg 68 kilo nog veel te licht dus. Ik ben 15 jaar. Maar ik denk dat als ik nu meer ga eten dat ik dan dik word omdat ik gewoon zelf wat ga bedenken wat ik ga eten ik denk dat een voedingsschema van iemand die er meer vanaf weet beter is.

Een richtlijn:

3000 calorieën.
150 gram eiwit (150 x 4 = 600 calorieën)
65 gram vetten (65 x 9 = 600 calorieën) (bijvoorkeur onverzadigde)
450 gram koolhydraten (450 x 4 = 1800 calorieën) (bijvoorkeur complexe)

Verdelen in meerdere maaltijden per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Een richtlijn:

3000 calorieën.
150 gram eiwit (150 x 4 = 600 calorieën)
65 gram vetten (65 x 9 = 600 calorieën) (bijvoorkeur onverzadigde)
450 gram koolhydraten (450 x 4 = 1800 calorieën) (bijvoorkeur complexe)

Verdelen in meerdere maaltijden per dag.

Ik denk dat ik nu nog geen 3000 calorieen eet en ook veel te weinig eiwitten denk ik. Hier staat wat ik nu ongeveer per dag eet:

7.30

2 Broodjes met vlees(kipfilet of iets anders)
2 Broodjes met pindakaas
2 Bekers melk

11.00

2 Broodjes met pindakaas
2 Liga Evergreen
0.5 liter water

13.00

3 Broodjes met pindakaas
2 Bekers melk

14.30

Banaan

18.00

Warm eten ik eet gewoon zo veel als ik kan

Voor het slapen

Niet altijd, 4 tosti's met kaas
Banaan
2 Bekers Melk

nee dat zijn idd geen 3000 calorien, als je precies wilt weten hoeveel zou je het kunnen berekenen via deze tabel:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/

je moet in iedergeval meer eten, zowieso meer eiwitten want daar krijg je imo veel te weinig van binnen, en de maaltijd om 14.30 van 1 banaan mag ook wel wat uitgebreider :)

Ja dat dacht ik zelf ook al maar om 14.00 heb ik meestal niet zo'n honger dus dan eet ik maar een banaan met thee trouwns;) :p

je hoeft ook niet altijd honger te hebben:o tenminste bij mij gaat alles er ook niet in omdat ik zo'n honger heb:cool: :o en banaan heb je zowieso nie veel aan, geen complexe koolhydraat bron, bestaat voor grootste gedeelte uit fructose.. dus suiker

het is veel slechter zonder voedings schema te trainen
ten zij je gewoon normaal fitness doet op een zondag morguh
maar als je gewoon keihard wilt gaan trainen.
zou je toch je voedings stoffen nodig hebben. als je met een auto plank gas weg rijd wilt hij ook meer voedings stoffen dan dat je dat rustig doet.

het is veel slechter zonder voedings schema te trainen
ten zij je gewoon normaal fitness doet op een zondag morguh
maar als je gewoon keihard wilt gaan trainen.
zou je toch je voedings stoffen nodig hebben. als je met een auto plank gas weg rijd wilt hij ook meer voedings stoffen dan dat je dat rustig doet.

Ja dat weet ik maar ik train niet rustig op een zondagmorge or:p
Ik doe 3x in de week aan krachttraining en dan doe ik wel goed me best:P
en 3x in de week aan voetbal

je hoeft ook niet altijd honger te hebben:o tenminste bij mij gaat alles er ook niet in omdat ik zo'n honger heb:cool: :o en banaan heb je zowieso nie veel aan, geen complexe koolhydraat bron, bestaat voor grootste gedeelte uit fructose.. dus suiker

er zitten ander goed wat vitaminen in bananen en vezels en die suikers kunnen mensen ook wel gebruiken sorgens bvb

het gaat om de GI waarde, of het een complexe is of niet is op geen manier interesant.

een banaan heeft een GI van 60, waarmee het 5 punten onder bruin brood(65) zit.

fructose zelf heeft een GI van maar 20, terwijl suiker op 70 zit.

Laatst bewerkt:
hmm oke, zal wel :o maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat een maatlijd van 1 banaan iets te weinig is :p

er zitten ander goed wat vitaminen in bananen en vezels en die suikers kunnen mensen ook wel gebruiken sorgens bvb

ja oke maar ik bedoelde meer de 'maaltijd' opzich...dan heb je niet veel aan die ene banaan, ik zeg niet dat een banaan slecht is :)

@Ben Wilzing, het komt er in het kort op neer dat je zult moeten leren eten,
5,6,7 x per dag een echte maaltijd om aan voldoende bouwstoffen te komen. Of je nu honger hebt of niet ;)

@Ben Wilzing, het komt er in het kort op neer dat je zult moeten leren eten,
5,6,7 x per dag een echte maaltijd om aan voldoende bouwstoffen te komen. Of je nu honger hebt of niet ;)

Ja dat weet ik daarom wil ik een voedingschema

Terug
Naar boven