mp2210
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke bedankt allemaal. Oja ik ben nu 1.82m en weeg 68 kilo nog veel te licht dus. Ik ben 15 jaar. Maar ik denk dat als ik nu meer ga eten dat ik dan dik word omdat ik gewoon zelf wat ga bedenken wat ik ga eten ik denk dat een voedingsschema van iemand die er meer vanaf weet beter is.
Een richtlijn:
3000 calorieën.
150 gram eiwit (150 x 4 = 600 calorieën)
65 gram vetten (65 x 9 = 600 calorieën) (bijvoorkeur onverzadigde)
450 gram koolhydraten (450 x 4 = 1800 calorieën) (bijvoorkeur complexe)
Verdelen in meerdere maaltijden per dag.

nee dat zijn idd geen 3000 calorien, als je precies wilt weten hoeveel zou je het kunnen berekenen via deze tabel:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/
je moet in iedergeval meer eten, zowieso meer eiwitten want daar krijg je imo veel te weinig van binnen, en de maaltijd om 14.30 van 1 banaan mag ook wel wat uitgebreider![]()

het is veel slechter zonder voedings schema te trainen
ten zij je gewoon normaal fitness doet op een zondag morguh
maar als je gewoon keihard wilt gaan trainen.
zou je toch je voedings stoffen nodig hebben. als je met een auto plank gas weg rijd wilt hij ook meer voedings stoffen dan dat je dat rustig doet.

je hoeft ook niet altijd honger te hebbentenminste bij mij gaat alles er ook niet in omdat ik zo'n honger heb
![]()
en banaan heb je zowieso nie veel aan, geen complexe koolhydraat bron, bestaat voor grootste gedeelte uit fructose.. dus suiker
maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat een maatlijd van 1 banaan iets te weinig is 
er zitten ander goed wat vitaminen in bananen en vezels en die suikers kunnen mensen ook wel gebruiken sorgens bvb

@Ben Wilzing, het komt er in het kort op neer dat je zult moeten leren eten,
5,6,7 x per dag een echte maaltijd om aan voldoende bouwstoffen te komen. Of je nu honger hebt of niet![]()
Lees post 22 en 24 nog eens, daar moet je toch een eind mee komen!