MuscleMeat

voedingschema 24uur

jair16

Advanced Bodybuilder
Waardering
417
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
6:00
600gr aardappel pure
250gr gescheiden eiwit
150gr brocoli
150gr kook groentes
Bcaa's
lepeltjes zout/jodium

9:00
400gr spaghetti + mama's spaghetti saus
400gr kipfilet/ gekookt of gegrild

12:00
600gr pangafilet gebakken in chili saus/bote of gekookt in water, waar ik zin in heb
14:00
Bcaa's
1x 2schepjes eiwitschake

TRAINEN

15:30
400gr kipfilet
1x 2schepjes eiwitshake
8 tostie's met ketchup

18:30
avondeten, kan vanalles zijn zolang het maar veeeeel is

21:00
500gr kwark
300gr groentes

22:00
Bcaa's
50gr cashew noten
Slapen

01:00
opstaan
mijn eigen gain eiwitschake/ eiwitten/bananen/meel/melk
6boterhammen pindakaas
slapen

4:00
opstaan
300gr kipfilet
slapen

06:00
the same every day
geheel zonder zout toevoeging,

ik wil meer, meer toevoegen voor meer ,

iemand leuke dingen?

wuhahhah shittt ik denk dat je meer dan genoeg eiwitten hebt man ! en dus eigenlijk geen eiwitshake nodig hebt !

wat wil je meer toevoegen? meer eten? dan doe je dat toch? nog meer tijden? dan doe je dat toch?

geen idee waarom je je wekker zou zetten om te eten, waarom je niet berekend hoeveel je nu eet qua ekv en kcal en geen idee waarom je niet even je onderhoud vermeld en je doelen, maar als jij meer wilt toevoegen zou ik zeggen; doe je ding.

Hoeveel kcal is dat wel niet? Haha, sick man. Maar je kuurt nu ook of niet?

• Topic Starter Topic Starter
maakt niks uit of je kuurt ja of nee je moet blijven eten

niemand weet iets haha dus als ik het goed begrijp zijn er maar een paar dingen om te eten die.je groot maken, waar veel voedings stoffen inzitten?

spaghettie
aardappelen
eieren
kwark
vis
brocoli
brood
bananen
vlees
oats

Waarom sta je midden in de nacht op om te gaan eten als ik vragen mag?

Justin-Timberlake-Blank-Stare.gif

slaap is een emotie, die kan je uitschakelen.

Waarom sta je midden in de nacht op om te gaan eten als ik vragen mag?
dan wordt ik altijd wakker voor naar de wc te gaan en waarom dat die tijd niet gebruiken om nog wat te eten ;) in je slaap gaat je lichaam in een catabolische staat er bestaat dus de kans dat er spieren worden afgebroken dat wil ik absolute vermijden vandaar die bcaa's. natuurlijke groeiihormonen uit je lichaam komen vrij na ong. 2uur slaap dus als ik die onderbreek na 3uur weer te eten zit ik midden in de groei yeaah

Dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op.. je hebt echt totaal geen idee waar je mee bezig bent. Met alleen al je kipfilet, kwark, whey en ei kom ik op ruim 500gr aan eiwitten. Met de rest erbij zal dit over de 600 zijn :o. En je wekker zetten om te gaan eten, denk eens na man..

Het ontbreekt je in ieder geval niet aan motivatie en wilskracht. Misschien moet je eens professionele begeleiding gaan zoeken.

Overigens betwijfel ik dat je om 15:30 400gr kipfilet eet en ACHT tosti's en 2 uur later aan je avondeten zit..

dan wordt ik altijd wakker voor naar de wc te gaan en waarom dat die tijd niet gebruiken om nog wat te eten ;) in je slaap gaat je lichaam in een catabolische staat er bestaat dus de kans dat er spieren worden afgebroken dat wil ik absolute vermijden vandaar die bcaa's. natuurlijke groeiihormonen uit je lichaam komen vrij na ong. 2uur slaap dus als ik die onderbreek na 3uur weer te eten zit ik midden in de groei yeaah

giphy.gif

Daarover zijn de meningen verdeeld of dit goed is of niet. Maar goed de negatieve reacties van sommige hier beginnen me langzaam de kont uit te hangen. Ik vraag om advies zoals je misschien kunt lezen maar over je begrijpend lezen daar mag je ook wel even voor trainen dan je spieren. nog niet eens EEN fatsoendelijke respectvolle reactie van sommige ''bodybuilders''.. jullie moeten jezelf eens afvragen wat je nou zelf misschien mist in je leven of aan je zelf voordat je disrespectvolle negativiteit reacties geeft en mij NIET persoonlijk kent, weet wat ik allemaal eet of weet hoe mijn leven in elkaar zit voordat je zoiets stoms, kinderachtigs en neerhalend verhaal verteld. Maar weetje, voor de mensen die alleen maar kunnen k@nkeren op anderen en geen normaal advies kunnen geven voor al die mensen: kiss my #$%!!! ik ben weg hier! als je dieper in de bodybuilding wereld zit zoals mijn ervaringen in de USA daar kan hier niets tegen op, kijk eens wat jay cutler eet op een dag of r. winklaar, ronny coleman, markus.. weet je wat die allemaal eten om maar te goeien en niet te willen krimpen maar altijd tot het uiterste gaan??? blijkbaar niet (welcome to my life)..
Alleen maar lekker spuiten en shakes drinken haha, werkt dat zo volgens jou? ze leggen hun hart en ziel en leven in de sport precies zoals mij. Ik heb een klein vrienden groepje en ik train en eet en slaap alleen maar al 8 jaar lang dat heeft me gebracht van 63kg tot 125kg, pik je daar eens wat van op MR. I want to show off and only inject, shake and eat nothing!! eat to get big, dat is mijn advies en dat blijft tot mijn dood!!!!!

HATERSSSSSS..

ben helemaal klaar met deze gang van zaken ik ben naar de usa forums to the rooth and knowlegde of this amazing sport.
Over 5 jaar zie je me PAS DAN, mag je en kun je zeggen over me wat dan heb je me gezien. nu zit je te lullen over mijn schema en me fysiek heb je niet gezien en dan zeg je: die vieze fl**ker, ik kan hem niet uitstaan, kijk hoe die uitziet, look those arms, hij heeft het toch geflikt...

Lees op internet. groeien tijdens slaap!
Lees op internet. catabolisme tijdens slaap!
Lees op internet: Hoe werkt mijn lichaam !!!!!
Lees op internet: Omgaan met haters!!!

triest dit zeg... goed advies geven hier haaha lach me reet stuk

peace out im out from this bullshit people

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

denk je dat ik bullshit lul? een kennis van me heb ik een kuur voorgeschreven met tren, test e, en sust, de doseringen niet hoger dan 750mg per week. voedings schema voor schreven en supplementen bezorgd. deze man ging van de 73 naar de 92kg in slechts 10 weken waarvan ie er 16kg heeft van behouden. Ik weet waarover ik praat, ik ga dieper dan alleen de supps en injects en eten... mja ik was klaar ermee adieje!!

denk je dat ik bullshit lul? een kennis van me heb ik een kuur voorgeschreven met tren, test e, en sust, de doseringen niet hoger dan 750mg per week. voedings schema voor schreven en supplementen bezorgd. deze man ging van de 73 naar de 92kg in slechts 10 weken waarvan ie er 16kg heeft van behouden. Ik weet waarover ik praat, ik ga dieper dan alleen de supps en injects en eten... mja ik was klaar ermee adieje!!

Dat is niet eens een hele grote prestatie. Als je 73 kg weegt ben je IMO nog lang niet klaar om te kuren en valt er natty nog genoeg winst te behalen, maar dit lijkt me offtopic.
Het is veel belangrijker om 8 uur gewoon goed te slapen in plaats van midden in de nacht op te staan om te gaan eten.
Adieje ;)

als je iets wil dan doe je dat toch ;) ik heb hem verteld het is niet goed mja als je iets wil dan doe je dat ;) en geef ik hem dat op de langzame manier of de snelle manier, na de volgnde kuur zit hij zo boven de 100kg.. het lichaam heeft 5 tot 8 uur slaap nodig per dag. Ik werk niet, mijn sport is mijn werk 24/7 per dag, ik slaap smiddag soms nog een uurtje lekker op de bank, zoals ik al zei als je mijn levenswijze niet kent STOP dan met lullen man, ik zou zeggen probeer maar een wat te eten savond je voelt je smorgen lekker opgeblazen en voller.. ik vroeg om advies over het schema wat ik kan toevoegen of wat ik kan vervangen in plaats van bv spaghettie.. its everything or nothing

Sterke roid rage

Lekker voedingsschema, alleen zou ik minder slapen, gewoon 22:00 naar bed, 12 uur eruit, dan eten, dan slapen tot 2 uur en dan 4 uur, 6 uur. Zo maak je nog meer gebruik van de tijd! En misschien nog wat meer eiwitten toevoegen.

Terug
Naar boven