XXL Nutrition

voedingschema 24uur

Jair16 gewoon doen wat in jou ogen het beste werkt!

Laatst zag ik een filmpje over Jay Cutler, dat is natuurlijk wel andere koek maar hij staat ook 's nacht op om te eten.

Dat fragment komt voorbij op 2:20 https://www.youtube.com/watch?v=QVBign_5JxM

kerel alsjeblieft man kom onbeperkt spareribs eten er zijn ook nog hopelijk nog interessante mensen en geen rotte appels

najah toont natuurlijk wel wat zwakte aan als je zegt weg te gaan en niet meer terug te komen en dan binnen 1 jaar weer post.

anyway, zoals ik al zei, misschien wil je even berekenen wat je nu allemaal al eet en hoeveel je nodig zou hebben, misschien heb je niet echt meer nodig? Weet ook niet wat je doel is? Wordt moeilijk advies geven als je dat soort dingetjes zelf niet even erbij zet. En als je meer wilt eten puur om het meer eten, nogmaals, suuces. Maar dan zal er genoeg inspiratie moeten staan op dit forum en ergens anders online.

6:00
600gr aardappel pure
250gr gescheiden eiwit
150gr brocoli
150gr kook groentes
Bcaa's
lepeltjes zout/jodium

9:00
400gr spaghetti + mama's spaghetti saus
400gr kipfilet/ gekookt of gegrild

12:00
600gr pangafilet gebakken in chili saus/bote of gekookt in water, waar ik zin in heb
14:00
Bcaa's
1x 2schepjes eiwitschake

TRAINEN

15:30
400gr kipfilet
1x 2schepjes eiwitshake
8 tostie's met ketchup

18:30
avondeten, kan vanalles zijn zolang het maar veeeeel is

21:00
500gr kwark
300gr groentes

22:00
Bcaa's
50gr cashew noten
Slapen

01:00
opstaan
mijn eigen gain eiwitschake/ eiwitten/bananen/meel/melk
6boterhammen pindakaas
slapen

4:00
opstaan
300gr kipfilet
slapen

06:00
the same every day
geheel zonder zout toevoeging,

ik wil meer, meer toevoegen voor meer ,

iemand leuke dingen?

lol_idi_amin.gif

Sterke motivatie en dromen, respect daarvoor.
Maar je moet niet gaan overdrijven, begrijpelijk dat iedereen hier lacht met jou.
Lees je maar eens in wat slaap met jouw GEHELE lichaam doet, incl mentale gezondheid.

Hé kerel heb je voedingsschema gelezen,heb diep respect hiervoor je eet als de hulk.
Als je zo met je sport bezig ben moet het wel resultaat opleveren!
Niet naar al die negatieve commentaren kijken,gewoon doen wat je wil doen.
Volgens mij weet je donders goed waar je mee bezig ben,en als ik status bekijk zou ik denken dat de resultaten dit wel bewijzen!:D

Terug
Naar boven