XXL Nutrition

Voedingschema, 2x magere kwark per dag?

Pato5314

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Ik zit nu op 160 eiwitten per dag, ik drink o.a. 2x whey shakes per dag maar ik merk dat ik daar puistjes van krijg. Ik wil het verminderen naar 1 shake per dag.

Maar dan wil ik wel iets hebben om dat te vervangen, en ik krijg sws nog te weinig eiwitten binnen, dus ik dacht eraan om in plaats van 1x 500g magere kwark, 2x 500g te eten.

Is dit een goed idee? Zo ja wanneer is dit het beste? Normaal eet ik 1 bakje voor het slapen.

Ik ben aan het cleanbulken.

PS stats kloppen niet, VP is hoger

kip, vis, noten, vlees gewoon u voeding aan passen

Heb hier ook last van, dus ben ik maar gestopt ben met shakes en met magere kwark want ik weet niet echt welke van de 2 de puistjes veroorzaken ???

Anyways, ik ga zuivel helemaal verbannen en later me voedsel in orde brengen, kost meer werk maarja je gaat toch geen puistjes laten komen omdat het zo makkelijk is met shakes of kwark toch.....

Sommige mensen krijgen van whey isolaat geen puisten, dus die overstap kun je proberen. Is zuiverder

Heb hier ook last van, dus ben ik maar gestopt ben met shakes en met magere kwark want ik weet niet echt welke van de 2 de puistjes veroorzaken ???

Anyways, ik ga zuivel helemaal verbannen en later me voedsel in orde brengen, kost meer werk maarja je gaat toch geen puistjes laten komen omdat het zo makkelijk is met shakes of kwark toch.....

hoezo puistjes?
ik gebruik het al jaren heb geen puistjes...

hoezo puistjes?

Is ook niet voor iedereen het geval, is gewoon zo dat diegene die aanleg heeft voor puistjes (dus er af en toe 1 krijgt of er vroeger veel gehad heeft) sneller puistjes krijgen met whey.

Sommige mensen hebben bijvoorbeeld het geluk om nooit puistjes te krijgen in hun leven en die zullen er met whey waarschijnlijk ook geen hebben.

hoezo puistjes?

misschien zit iedereen anders in elkaar:P?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 19:28 ----------

OT zou het niet elke dag doen, en zoeken naar alternatieven

Terug
Naar boven