Fitness Seller

voedingschema afvallen

stabil

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
94kg
Hallo,
ik ben 191 en 94 kilo, nu ben ik begonnen met trainen, om wat strakker te worden.
Nu vroeg ik mij af of dit een beetje een goed eet-schema is.

1e maaltijd
bakje yoghurt + 1 shake smart protein in magere melk

2e maaltijd
1 volkoren boterham met 2 plakjes kipfilet

3e maaltijd
3 maal volkoren boterham met kipfilet of rosbief

4e maaltijd
1 shake smart protein in Magere melk

5e maaltijd
wat moeder kookt.

6e maaltijd
Bakje yoghurt

Gewoon dit eens een maand of wat aan kijken.
Wat gaat er dan gebeuren,ik denk dat je dan gaat afvallen.
Als je dit niet wil,dan zul je voeding moeten gaan aan passen.
Meer eiwitten,koolhydraten en vetten.
Maar er zijn hier zat topics die hiervoor nuttige informatie voor jou bevatten.
Dus even zoeken en lezen dan moet het goed komen.
En anders even vragen.
Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon dit eens een maand of wat aan kijken.
Wat gaat er dan gebeuren,ik denk dat je dan gaat afvallen.
Als je dit niet wil,dan zul je voeding moeten gaan aan passen.
Meer eiwitten,koolhydraten en vetten.
Maar er zijn hier zat topics die hiervoor nuttige informatie voor jou bevatten.
Dus even zoeken en lezen dan moet het goed komen.
En anders even vragen.
Succes ermee!

Bedankt voor je reactie,
Ik wou eigenlijk alleen even weten of het niet te veel of te weinig is.

Gr

Bereken je calorisch onderhoud uit en reken uit wat je schema je levert aan kcal.
ga ongeveer 250 tot 500 kcal onder je onderhoud zitten.
Val je af: zo doorgaan (tenzij je te snel afvalt, dan wat meer gaan eten).
Kom je aan of blijft je gewicht stabiel? Minder eten of meer verbruiken (bijvoorbeeld door cardio).

Hallo, ik ben 191 en 94 kilo, nu ben ik begonnen met trainen, om wat strakker te worden. Nu vroeg ik mij af of dit een beetje een goed eet-schema is. 1e maaltijd bakje yoghurt + 1 shake smart protein in magere melk 2e maaltijd 1 volkoren boterham met 2 plakjes kipfilet 3e maaltijd 3 maal volkoren boterham met kipfilet of rosbief 4e maaltijd 1 shake smart protein in Magere melk 5e maaltijd wat moeder kookt. 6e maaltijd Bakje yoghurt
Ik zie dat je wel goed bezig bent om meerdere maaltijden te eten, maar ik zie geen glasje water tussen door drinken om de afvalstoffen te verwijderen. Ik ben zelf ook afgevallen maar heb wel in kaart gebracht hoe actief ik ben in alles. Heb je een beroep dat je veel stil zit en weinig beweging hebt pas je eetpatroon daarna, om gemakkelijke informatie te krijgen kun je ook bij dnasupplementen kijken onder hun tips informatie. succes!

Ik zie dat je wel goed bezig bent om meerdere maaltijden te eten, maar ik zie geen glasje water tussen door drinken om de afvalstoffen te verwijderen. Ik ben zelf ook afgevallen maar heb wel in kaart gebracht hoe actief ik ben in alles. Heb je een beroep dat je veel stil zit en weinig beweging hebt pas je eetpatroon daarna, om gemakkelijke informatie te krijgen kun je ook bij dnasupplementen kijken onder hun tips informatie. succes!

Als je gaat sporten is dat toch van zelf sprekend?

Ik heb namelijk in mijn voedingsschema niet staan hoeveel water ik drink en ik denk met mij meerdere mensen. Er zitten namelijk geen tot nauwelijks calorieën in en het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om dit in een schema te zetten.

Daarbij komt dat ik gemiddeld 2 a 3 liter water per dag drink.

Terug
Naar boven