XXL Nutrition

Voedingschema , ben al 13kg afgevallen . Heb advies nodig!

1,5 kg spiermassa is wel netjes in 1.5 maand, alhoewel een deel ook vocht zal zijn. Biergist heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, waarom eet je niet gewoon een bak kwark in plaats van PM? Die bezerk zou ik vervangen door gewone creatine-monohydraat, ik zeg niet dat het niet goed is, maar het is een beetje zonde van je geld dat dure spul. Brinta moet je niet nemen voor het slapen.

Verder ziet het er goed uit wat je eet, heb je de voedingswaarden geteld?

Wat is je E/K/V? Graag erbij zetten, niemand kijkt er anders na (of drukken per direct op kruisje)

1.5 kilo spiermassa gegaint ongeveer.
Dit kun je dus niet weten, en nee, ook niet ongeveer.
VVM is niet alleen spiermassa.
VVM = Vet Vrije Massa

• Topic Starter Topic Starter
Volgens de trainer die ik mij had opgemeten zei : Dat het geen vocht was alleen pure spiermassa.

Ik heb weinig vocht op mijn lichaam. En die Brinta doe ik dan weg voor het slapen gaan.

waarom zoveel biergist? lijkt me niet nodig... gewoon 1 per dag ???

Neem ipv zoveel biergist een visolie pil en een vitamine pil :D

Het is een gratis trainer . Hij geeft tips en meet je vetprecentage. Ik betaal hem letterlijk niks :P.

Op de verpakking van die Biergist staat dat je er 9 moeten innemen per dag. 3 voor elke maaltijd.

Zijn er verder nog punten die ik moet aanpassen/veranderen?

Is het voor de rest zo goed?

Wtf zoveel mensen die niet weten wat biergist is...

Voeding kan beter bro. Je eet erg veel brood en dat houdt vocht vast, dus als je mooi lean skinnetje wilt hebben dan zou ik een aantal van die sneeen brood vervangen voor iets anders. Je kan ook zelf rijst koken en dan gewoon stukjes vis op kipfilet doorheen doen. Hoeveel vet neem je eigelijk per dag? volgens mij vrij weining. Ik zou je voedingsschemain excel verwerken, op deze manier kan je precies zien wat je evt. tekort komt. Lijkt veel werk, maar is zo gedaan.

Ik heb mijn fat zo laag omdat ik graag wat van mijn vet rond mijn borst wil kwijtraken (ik weet plaatselijke vet verbranding bestaat niet) Maar ook wat van mijn buik wil kwijtraken.

Ik wil ook wel brood vervangen maar ga naar school en weet niet wat ik i.p.v brood moet meenemen.

Als beginner kan je spiermassa gainen en vet verliezen, dus ik zou precies uit gaan rekenen wat je behoefte is en een mooi voedingsschemasamen stellen in excel. Je kan gewoon een excel bestand van iemands voedingsschemahier gebruiken en dan aanpassen (zo gedaan). Ik heb je ook geadviseerd over je trainingsschema. Als je deze 2 even fine tuned dan zal je versteld staan van de resultaten die je zal maken. School is idd k*t, zou fijn als je in de pauze naar huis kon en even wat rijst kon eten, maar brinta/havermout zou eventueel ook kunnen. profiteer dus van het feit dat je als beginner spiermassa kunt gainen en vet kan verliezen.

Ik ga dan zo'n excel bestand maken maar moet ik dan van elk product de informatie van in zetten die ik eet. Want ik eet het liefst gevarieerd dan probeer ik elke dag een andere product , behalve Brinta en Kipfile

waarom eet je geen kipfilet en wat je voor school kan doen is gewoon brinta +schepje whey ofso in je shake beker en dan daar weg drinken doe ik zelf ook

Mix jij Brinta met iso whey:O ?

Over brinta gesproken . soms zie ik Brinta + Whey . bedoelen ze het dan gemixt? Of gwn los van elkaar.

Zo ja Moet ik het dan ook gemixt doen in een kommetje?

Kan je gewoon mixen, eventueel een papje van maken kan ook. Mits je uiteraard een smaak hebt die bij brinta past, bijv chocola

Nee heb hem als papje zonder smaak , voegde er nooit wat toe. Ik deed altijd brinta in een kommetje en daarop warme melk ( halve volle melk) en dan roeren ( eventueel meer brinta toevoegen zodat ik het dikker krijg)

Ben wel nieuwschierig hoe het nu zal gaan smaken

gewoon doen, ik neem in de ochtend ook altijd whey met 50 gram brinta, werkt prima en ik drink het koud. wat je anders kan doen als variatie is 3 eiwit met 50 gram havermout en 1 schep whey doen en door elkaar mixen, in de pan pleuren en je hebt een heerlijke pannekoek !
zowel carbs als eiwitten wil je in de ochtend voldoende hebben ^^

Terug
Naar boven