MuscleMeat

Voedingschema check CUT

• Topic Starter Topic Starter
Hoe dan?
Recente foto misschien?
Huidplooimeting,[afbeelding niet meer beschikbaar] kan geen plaatje toevoegen van de huidplooimeter want werkt niet op de één of andere manier. Hij lijkt erg op zo een Harpenden huidplooimeter
http://i68.tinypic.com/s5k68l.jpg

Foto heb ik wel, maar wil ik op dit moment niet delen. Misschien dat ik later een before en after pic post.

20% vond ik ook vrij hoog voor mijn gewicht en lengte, maar zelfs als 20% niet klopt vind ik me VP wat te hoog.

Ik vraag me alleen af hoe je op 75 kg 20 % vetpercentage hebt. Als het goed is zou je indd op dit punt kunnen cutten qua percentage maar zou je dan niet teveel af moeten vallen voor je lengte en leeftijd ?

Kan ook zijn dat ik dit nu helemaal verkeerd zie maar lijkt dat je dan niks overhoud toch ?
Ik hoop dat mijn "begin" spiermassagains de loss in fat zal combineren. Hoop niet dat ik er straks dus als een tandenstoker bij loop

Je kan ook tijdelijk een foto neerzetten... gezicht blurren oid.
Je kan hem daarna weer weghalen.
Maar dat is geheel aan jou. :)

Je kan ook tijdelijk een foto neerzetten... gezicht blurren oid.
Je kan hem daarna weer weghalen.
Maar dat is geheel aan jou. :)
Hi,

Thanks voor de tip, maar als ik een foto plaats wordt het een before en after pic.
Punt is mijn vp is op dit moment te hoog naar mijn idee waardoor ik niet goed kan cleanbulken of maar voor een zeer korte periode.
Mijn doel is daarom eerst VP omlaag tot ik me er prettig bij voel en dan een clean bulk. Als me VP lager is dan is dat alleen maar mooi, want dan is mijn cut van kortere duur :)

Terug
Naar boven