JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
Ik train nu zo ongeveer 2-3 maandjes weer. Ben weer rustig gestart met fullbody na een maand overgegaan weer op split van 4 tot 5x per week. Verder is me vooruitgang wel al duidelijk zichtbaar, ook zo te horen van andere wat wel een goede motivatie geeft.
Het is enkel zo dat ik al vele stickies en voedingschema's heb bekeken maar er toch niet helemaal in uit kom. Het is ook zo dat ik toch wel rekening wil houden met acne, omdat dit door het meerder gaan eten toch wel meer is geworden.
Ochtend: 6 Sneden (volkoren) met kipfilet
Ochtend/middag: 6 broodjes (volkoren) met kipfilet
Op de dagen dat ik smiddags eerder thuis ben van school, wat toch wel meestal 2 a 3 dagen in de week is eet ik. 125 gram rijst + 2 eieren
Avond eten: Soep, groeten, 2 stukken vlees (meestal kip / vis)
Na training: Eiwitten Shake
Half uur daarna: 4 Sneden (volkoren) met kipfilet
Verder drink ik de heledag door alleen water. Ook gebruik zink / magnesium tabletten. En lijnzaadolie voor het vet.
Vroeger eten ik echt veel minder dus het is ook even wennen maar het gaat vrij goed. Alleen ik weet dat het toch niet helemaal klopt lijkt me maar op school eet al 6 broodjes (ronde grote) en dat is toch al vrij veel voor me.
Nu is mijn vraag komt dit in de buurt van beetje fatsoenlijk voedingsschemaen wat kan ik beste veranderen.
Alvast bedankt voor tijd nemen hiervoor
Het is enkel zo dat ik al vele stickies en voedingschema's heb bekeken maar er toch niet helemaal in uit kom. Het is ook zo dat ik toch wel rekening wil houden met acne, omdat dit door het meerder gaan eten toch wel meer is geworden.
Ochtend: 6 Sneden (volkoren) met kipfilet
Ochtend/middag: 6 broodjes (volkoren) met kipfilet
Op de dagen dat ik smiddags eerder thuis ben van school, wat toch wel meestal 2 a 3 dagen in de week is eet ik. 125 gram rijst + 2 eieren
Avond eten: Soep, groeten, 2 stukken vlees (meestal kip / vis)
Na training: Eiwitten Shake
Half uur daarna: 4 Sneden (volkoren) met kipfilet
Verder drink ik de heledag door alleen water. Ook gebruik zink / magnesium tabletten. En lijnzaadolie voor het vet.
Vroeger eten ik echt veel minder dus het is ook even wennen maar het gaat vrij goed. Alleen ik weet dat het toch niet helemaal klopt lijkt me maar op school eet al 6 broodjes (ronde grote) en dat is toch al vrij veel voor me.
Nu is mijn vraag komt dit in de buurt van beetje fatsoenlijk voedingsschemaen wat kan ik beste veranderen.
Alvast bedankt voor tijd nemen hiervoor

.