MuscleMeat

Voedingschema CUTTEN

Waar zijn de vetten?
Ik zie je vooral Kh en eiwitten eten...
Ik zou in een cut net wat inkrimpen met die KH.

Nog een vraag, waarom zou je eerst een uur cardio doen en dan pas aan je KT beginnen?

Edit: Ik zie ook geen laagzame eiwitten voor het slapen gaan.

Ik zou de rijstwafels of crackers eruit gooien en vervangen door als het kan rijst of pasta en anders brood (wat meer zout). Waarom eigenlijk groente afwegen, zorg er gewoon voor dat je je hiermee volgooid zodat je niet in verleiding komt om meer kh of andere extra's te eten. Ook zou ik wat minderen met het fruit, zit nogal verschil in of je een banaan (meer kh) of een mandarijntje neemt (bijna alleen maar vocht). Voeg deze toe bij je ontbijt.

Ik zou de rijstwafels of crackers eruit gooien en vervangen door als het kan rijst of pasta en anders brood (wat meer zout). Waarom eigenlijk groente afwegen, zorg er gewoon voor dat je je hiermee volgooid zodat je niet in verleiding komt om meer kh of andere extra's te eten. Ook zou ik wat minderen met het fruit, zit nogal verschil in of je een banaan (meer kh) of een mandarijntje neemt (bijna alleen maar vocht). Voeg deze toe bij je ontbijt.

Waarom nog meer rijst, hij moet juist zakken in KH..
En qua brood.. je zou t kunnen doen.. maar las in 1 of ander broodtopic dat het wel verstandig is om niet meer dan 5 volkoren boterhammen per dag te eten?

Terug
Naar boven