XXL Nutrition

Voedingschema voor massa

spiker474

Novice
Waardering
0
Bericht staat ook al bij trainingschema maar graag critici op mn voedingsschema!

Na een jaar trainen met lichtere gewichtjes en niet op mn voeding te letten wil nu met BB beginnen, mn doel: Massa !

Ik wil eerst gaan Bulken en over een jaar cutten. (dan maar geen wasbord in de zomer :P)

Mn voeding en trainingschema staan bij deze link :
http://cid-1bd8458044af03a9.skydrive....aspx/Openbaar

Een sportieve groet !

Je verdeelt 't niet goed imo.

Bvb. om 10u en 12u eet je amper eiwitten, en dan ga je plots om 16u tonijn + kipfilet eten en zit je aan 70-80g eiwitten.

Je moet 't zo doen:

je rekent uit hoeveel kcal: in jouw geval 3500 dus blijkbaar. --> 7 maaltijden van 500kcal.
OF: 3 grote maaltijden van 700 + 3 maaltijden van 400 + PWO-shake van ongeveer 200. Waarbij je iedere keer zorgt dat je een 30-40g eiwitten per maaltijd hebt. Dus niet om 12u 0,0 en dan om 16u het dubbele!

Om 22u geen melk! Geen appel! Koolhydraten neem je door de dag, in de late avond schakel je over op eiwit-vet maaltijd(en).

In de bulk is melk toch prima?

je kunt beter zo clean mogelijk eten, dus ook geen lactose...tenzij je snel vet wilt aanzetten omdat je toch aan het bulken bent? makes no sense....zo schoon mogelijk zo veel mogelijk calorieën, daarna pas kijken of je crap als melk nodig hebt

je kunt beter zo clean mogelijk eten, dus ook geen lactose...tenzij je snel vet wilt aanzetten omdat je toch aan het bulken bent? makes no sense....zo schoon mogelijk zo veel mogelijk calorieën, daarna pas kijken of je crap als melk nodig hebt

Zit zonder melk al aan de 3.500 kcal en daar kom ik niet van aan. Op dit moment een kleine 4.400 kcal en nu kom ik wel aan en vet valt nog best mee (2x voetbaltraining in de week + 1x wedstrijd)

Door de suikers die in melk zitten? Dit zijn toch 'melksuikers' en dus minder schadelijk dan de suikers als; suikerklontje, dextro, x-targo, etc?

Niet zo moeilijk over doen... koolhydraten voor het slapengaan zijn absoluut te vermijden. PUNT.

Zal ik doen, ik verdun de magere kwark altijd zodat ik het snel weg kan drinken. zal het eens doen met water :cool:

Kwark met water is dan hetzelfde als melk met pro 80. Dan neem je ook koolhydraten voor het slapen gaan (wat ikzelf niet zo'n probleem vindt in de bulk).

Als je dan echt kh wilt vermijden voor het slapen gaan raad ik je aan pro80 + water

Is idd ook een goede optie. Misschien nog wel beter

Waarom vind je melk crap als ik vragen mag?
Als je het forum doorleest leer je juist dat melk goed voor je is, het wordt zowat de hemel ingeprezen. En nu zeg jij dat het crap is???

Graag uitleg waarom je dit zo vind.

Groeten pascal

MELK = goed
chocomelk is ng beter

• Topic Starter Topic Starter
kan iemand ff uitleggen waarom melk crap is ofniet, of chocomel beter is, of toch juist water ?

kan iemand ff uitleggen waarom melk crap is ofniet, of chocomel beter is, of toch juist water ?

Hangt er gewoon vanaf.

Melk kan crap zijn of niet. Als je dagelijks je eiwitten en koolhydraten moet halen uit het drinken van 2-3 liter melk, dan is dat CRAP! Afwisseling is de boodschap!

Hou je melk 's ochtends voor bij de brinta/havermout (300-500ml) en af en toe een whey-shake, dan is dat GOED (alhoewel je whey beter met water neemt!).

Sowieso zijn (grote hoeveelheden) zuivelproducten (melk, kaas, ...) af te raden in de cut, omdat 't voor wat extra onderhuids vocht kan zorgen.

Terug
Naar boven