Hallo,
Ik heb ook al een thread staan bij training ivm een trainingschema om beter op mijn benen te kunnen staan op het plein, daar zeiden ze echter dat het ook belangrijk was om op je voeding te letten en veel te eten.
Ik zelf weeg maar 55-56kg en ben 1m70 dus kan je al inbeelden hoe mager ik ben
.
Ik wou ook vragen wat de krachtigste maaltijd is voor een voetbalwedstrijd of voetbaltraining? Maar deze maaltijd mag zeker niet te zwaar op mijn maag liggen aangezien ik zeer snel last(meer dan anderen) krijg van mijn darmen/maag als ik iets te zwaar/vettig heb gegeten en dan moet gaan spurten. Dus daar wil ik zeker wel een paar tips van welk te eten voor een voetbal match/ training.
+ missch ook een doordeweeks algemeen schema wat zeker niet te vergeten eten om toch wat steviger op de benen te staan.
greetz!
en alvast bedankt op voorhand.
Ik heb ook al een thread staan bij training ivm een trainingschema om beter op mijn benen te kunnen staan op het plein, daar zeiden ze echter dat het ook belangrijk was om op je voeding te letten en veel te eten.
Ik zelf weeg maar 55-56kg en ben 1m70 dus kan je al inbeelden hoe mager ik ben
. Ik wou ook vragen wat de krachtigste maaltijd is voor een voetbalwedstrijd of voetbaltraining? Maar deze maaltijd mag zeker niet te zwaar op mijn maag liggen aangezien ik zeer snel last(meer dan anderen) krijg van mijn darmen/maag als ik iets te zwaar/vettig heb gegeten en dan moet gaan spurten. Dus daar wil ik zeker wel een paar tips van welk te eten voor een voetbal match/ training.
+ missch ook een doordeweeks algemeen schema wat zeker niet te vergeten eten om toch wat steviger op de benen te staan.
greetz!
en alvast bedankt op voorhand.