timvdbosch
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste lezer,
Ik ben een jongen van 18 jaar die sinds september 2012 begonnen is met krachttraining, ik heb een beetje een buikje, heb aardige borst spieren en niet al te grote biceps en triceps. Ik was vroeger best wel fors en wil daar vanaf. Ik train vier dagen in de week. Ben een beetje meso en endo! meer meso...
Training:
Maandag: Borst biceps triceps buik
dinsdag: Rug schouders nek buik
woensdag: benen kuiten onderrug buik
donderdag: herhaling van alles
vrijdag: rust
zaterdag: soms cardio
zondag: Rust
Zit in examen jaar van havo en zit vol op school heb pauzes om 11 uur, 13 uur, 15 uur en dan ben ik uit, train altijd s`avonds van 20 tot 22 uur. Sta elke dag om half 8 op.
Mijn gegevens:
Lengte.. 1,83 meter
gewicht:.. 85 kg
leeftijd:... 18 jaar
Zou iemand een voedingsschema willen maken op mijn lichaam?
(Of weet iemand waar ik deze kan laten maken tegen betaling?)
Al vast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet, Tim van den Bosch
Ik ben een jongen van 18 jaar die sinds september 2012 begonnen is met krachttraining, ik heb een beetje een buikje, heb aardige borst spieren en niet al te grote biceps en triceps. Ik was vroeger best wel fors en wil daar vanaf. Ik train vier dagen in de week. Ben een beetje meso en endo! meer meso...
Training:
Maandag: Borst biceps triceps buik
dinsdag: Rug schouders nek buik
woensdag: benen kuiten onderrug buik
donderdag: herhaling van alles
vrijdag: rust
zaterdag: soms cardio
zondag: Rust
Zit in examen jaar van havo en zit vol op school heb pauzes om 11 uur, 13 uur, 15 uur en dan ben ik uit, train altijd s`avonds van 20 tot 22 uur. Sta elke dag om half 8 op.
Mijn gegevens:
Lengte.. 1,83 meter
gewicht:.. 85 kg
leeftijd:... 18 jaar
Zou iemand een voedingsschema willen maken op mijn lichaam?
(Of weet iemand waar ik deze kan laten maken tegen betaling?)Al vast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet, Tim van den Bosch