AndroidHealthClinic

Voedingsschema advies/hulp!!

Je hebt zelf niet eens de moeite genomen om een fatsoenlijk schema te maken. Er staan nergens hoeveelheden bij. Maak eens een fatsoenlijk voedingsschema waarin je ook alle kcal, eiwitten, kh en vetten meeneemt.

Maar ik vind het niet gek dat je 190 bij 70 kilo weegt want veel eet je in ieder geval niet. Vreet maar is 8 boterhammen met pindakaas en 2 liter melk BOVENOP wat je nu eet.

Het principe wat imo het best werkt is eerst zorgen dat je rond de 10-15% vet zit en dan 'clean te bulken', dit houdt in dat je veel koolhydraten en eiwitten verspreid over 5 of meer maaltijden eet en normale hoeveelheden vet en zorgt dat je totale calorieën hoeveelheid op een dag 300-500 calorieën boven je basisbehoefte zit. Op deze manier kom je veel (spier)massa aan en blijft je vetpercentage beperkt. Als je vetpercentage dan na een tijdje toch te hoog is of je wilt er gewoon goed uitzien ga je cutten, dan eet je 300-500 calorieën onder je basisbehoefte zodat je afvalt (0.5kg vet per week ongeveer).
^Lees de stickies door voor meer informatie hierover en het maken van een voedingsschema

Over jouw schema:

08.00u | Bakje melk + brinta | 1 bruine boterham + boter + pasta
Glas water + vitaminetablet
10.00u | 2 bruine boterham + boter + kipfilet | 1 bruine boterham + boter + pasta
12.00u/13.00u | 2 bruine boterham + boter + kipfilet | 1 bruine boterham + boter + pasta
15.00u/16.00u | Tussendoortje verschillend (koek)
18.00u | Avondeten verschillend. Bakje vla met cruesli.
20.00u/21.00u | Shake ??
Voor het slapen | Bakje kwark
Als je echt serieus wilt trainen moet je geen koekjes/snoepjes, vla met cruesli en andere troep eten. Gewoon vervangen door havermout ofzo. Ik zou ook een stuk meer gaan eten, als ik dit zo bekijk is het te weinig calorieën. Kun je ook uitrekenen hoeveel eiwit/koolhydraten/vetten het per maaltijd zijn en in het totaal + het aantal calorieën.

hier is nog heel wat werk aan dus ik zou
eerst en vooral de stickies goed lezen & vooral veel kennis opdoen !
daarna ga je maar een voedingsschema samenstellen aan de hand van
die kennis. als je schema af is post je het maar & zullen we je hier wel
helpen met aanpassingen etc. goodluck :)

Terug
Naar boven