XXL Nutrition

Voedingsschema advies

woutjj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
67kg
Hee,

Ik heb een tijdje terug ook al advies gevraagd en toen was de tip om een voedingsschema te maken via zo'n excelbestand. Dit heb ik dus gedaan. (zie bijlage)
Ik hoef niet heel breed te worden, ik wil er eerder afgetraind uitzien. (een beetje zoals Gaz van Geordie Shore :P)

Nu is mijn vraag of het misschien slimmer is om eerst nog een tijdje te (clean) bulken en daarna pas te cutten of gewoon zoals ik nou doe: ongeveer 200 kcal onder m'n onderhoud gaan zitten? Of iets heel anders?

Daarnaast wil ik weten of het schema goed genoeg is voor het verlagen van mijn vetpercentage.

nog een paar dingen die ik wil vermelden:

1. Vetpercentage meet ik op de sportschool op een weegschaal waarbij je dat meetding in je handen moet houden. Met zo'n ding kom ik uit op rond de 15%.

2. Het avondeten verschilt nogal veel (moet eten wat de pot schaft), maar voor het idee heb ik daar mijn avondeten van gisteren in gezet.

3. Ik heb 's middags niet de mogelijkheid om uitgebreid een maaltijd te gaan maken, omdat ik op school zit.

Bijlagen

imo ga lekker door met clean bulken aangezien je maar 67kg weegt
als jij nu zou gaan cutten ben je gigantisch skinny..

clean bulk tot 75kg en denk dat je dan aardig in de buurt zit van je doel niet te groot niet te klein

hmm je wilt bijkomen maar gaat toch onder je onderhoud zitten --> afvallen

Terug
Naar boven