MuscleMeat

Voedingsschema beginner

Yoell

Novice
Waardering
0
Beste Mensen,

Mijn doel is om meer massa te krijgen, Alleen het probleem bij mij lijkt te zijn kan zoveel eten als ik wil maar kom niet aan?

Lengte: 1.85
Gewicht: 67,5

Voeding op een dag:

In de ochtend(rond uur of 10):

Brinta
Glas melk
2 bruine boterhammen met kaas

In de middag(rond 12 uur)

4 Bruine boterhammen met kaas
Glas melk

In de avond(rond 6 uur)

Groente/aardappel/vlees
Fruit 2 stuks meestal kiwi en banaan

Dit is ongeveer mijn voedingsschemahoop dat jullie mij beetje op weg kunnen helpen. Ik train overgens thuis met dumbbells en nog 2 keer in de week in de sportschool

Begin eens met elk uur iets kleins te eten, zoals een appel ofzo, langzaam aan kun je dan wel meer wegwerken, ook kun je eens veel melk drinken.

Van dit schema ga je nooit aankomen maar dat heb je zelf ook wel volgens mij een beetje in de smiezen :).

Pleur er maar een bak magere kwark voor het slapen gaan achteraan, en ik zou het fruit 'smorgens pakken, samen met miss wat eitjes ofzo als je zo'n problemen hebt. Misschien wat mosterd op de kaas.

• Topic Starter Topic Starter
Begin eens met elk uur iets kleins te eten, zoals een appel ofzo, langzaam aan kun je dan wel meer wegwerken, ook kun je eens veel melk drinken.

Van dit schema ga je nooit aankomen maar dat heb je zelf ook wel volgens mij een beetje in de smiezen :).
Ja klopt moet dan gewoon volle melk halen of half volle drink nu half volle

Thnx eatitraw! voor je tips ga het meteen van morgen invoeren! is het kortom gewoon veel eten of veel eitwitten? of combinatie van?

Thnx eatitraw! voor je tips ga het meteen van morgen invoeren! is het kortom gewoon veel eten of veel eitwitten? of combinatie van?

Zorg dat je met je kcal boven je onderhoud zit (je onderhoud kun je in de stickys berekenen) ik zou als ik jou was ook ff uitrekenen wat je nu zoal al binnenkrijgt.

Het is dus veel eten, maar wel gezond. Dus volkoren brood enzo, en geen chips en patat enzo, eens kan geen kwaad, maar limiteer het bij eens.

Eiwitten heb je zowiezo veel van nodig als je in spiermassa wilt bijkomen, maar bijna overal zitten eiwitten in, als je gewoon veel eet heb je naar mijn ervaring ook al best veel eiwitten binnen, tonijn overdag en kwark voor het slapen gaan en je hebt al praktisch 1x je lichaamsgewicht. Pindakaas op de bammetjes en veel melk door de dag heen drinken (ik zelf drink 3 liter per dag maar ik zit dan ook vrij hoog in kcal) en het komt wel goed.

Maak maar eens eerst eens een schematje van jezelf en dan komen we wel met tips, want dit is vrij weinig.

Zorg dat je met je kcal boven je onderhoud zit (je onderhoud kun je in de stickys berekenen) ik zou als ik jou was ook ff uitrekenen wat je nu zoal al binnenkrijgt.

Het is dus veel eten, maar wel gezond. Dus volkoren brood enzo, en geen chips en patat enzo, eens kan geen kwaad, maar limiteer het bij eens.

Eiwitten heb je zowiezo veel van nodig als je in spiermassa wilt bijkomen, maar bijna overal zitten eiwitten in, als je gewoon veel eet heb je naar mijn ervaring ook al best veel eiwitten binnen, tonijn overdag en kwark voor het slapen gaan en je hebt al praktisch 1x je lichaamsgewicht. Pindakaas op de bammetjes en veel melk door de dag heen drinken (ik zelf drink 3 liter per dag maar ik zit dan ook vrij hoog in kcal) en het komt wel goed.

Maak maar eens eerst eens een schematje van jezelf en dan komen we wel met tips, want dit is vrij weinig.
Ja sorry voor dit waardelose schema maar bedankt zeg,, ga nu ff schema maken

Hey man je hebt het geprobeerd, ik dacht toen ik begon ook dat ik al veel at met mn paar boterhammen per dag :P

Maar over dat schema zou ik niet te licht denken daar ben je toch wel een tijdje zoet mee :P

Terug
Naar boven