AndroidHealthClinic

Voedingsschema (bulk)

stefke040

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ben al enige tijd lid van dit forum en lees dus al enige tijd mee.
Zelf ben ik 9 maanden geleden begonnen met krachtsport omdat er echt iets moest gebeuren aan mijn lichaam.
Was toen 186 met 64kg..
Het is nu al wat bijgetrokken, weeg inmiddels 73kg.
Hieronder een foto van toen en nu.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aankomen was in het begin redelijk makkelijk en het is mij zelf dus gelukt.
Nu ben ik op het punt beland dat het al wat lastiger wordt, daarom heb ik een voedingsschema proberen te maken.
Het schema is dus gericht in gewicht aan te komen.
Hoop dat jullie hem voor mij kunnen nakijken en eventueel verbeter punten kunnen toevoegen/tips kunnen geven. (Ik heb de sticky's allemaal gelezen)

Oh en nog 1 ding, ik heb vanaf 20:30 een hoop calorieën, terwijl ik 's middags wel wat extra's zou lusten.
Heeft iemand misschien een idee om dit op te lossen? Wat calorieen naar voor halen, en hoe ik dat dan het beste kan doen? (overdag van 9:00 tot +/- 15:00 school)

Alvast bedankt voor de hulp!

Bijlagen

Ik zit op telefoon, dus even los van het schema hoe je die school uren kunt invullen, er vanuitgaande dat je je niet vol wolt stouwen met boterhammen.. Ik maak vanaf een week geleden s ochtenda een mix van 300 gram havermout 300 ml melk en 2 hele eieren, die gooi ik in een pan en bak ik. In een ttupperware bakje en in 3 pauzes op eten. Werkt prima voor mij en deze voorbeeld hoeveelheden passen perfect in mijn bulkschema. Het maken kost me 15-20 minuutjes, ondertussen gooi ik ook mijn ontbijt al naar binnen.

Eerst en vooral, nice results! Will is everything.

- de half volle melk vervangen door volle
- als je meer calorieën wil van 9am tot 3pm moet je simpelweg meer gaan eten.
vette vis (bv makreel in tomatensaus), meer boterhammen + beleg (bv kip + kaas), zoals "Geen" zegt... je eten voorbereiden voor je naar school gaat
- magere kwark vervangen door volle (relevantie van caseine voor het slapen is al achterhaalt, maw Niet nodig)

Als je toch wil bulken gooi dan alle 'magere' dingen weg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jullie bijdrage in dit topic!
Ik ga het recept van 'Geen' zeker uitproberen, ook bedankt voor jouw tips Nickvh.
Als er iemand een toevoeging heeft hoor ik dit graag, aanvullingen op mijn schema zijn ook van harte welkom!

Stef

Terug
Naar boven