MuscleMeat

Voedingsschema Bulk

Stanley90

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
7%
Hallo allemaal. Aangezien ik nieuw ben zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben Stanley, 26 jaar oud en nu al zeker 3 jaar bezig met fitness. De eerste 2 jaar niet zo intensief: 3x per week niet met voeding bezig. Het laatste jaar ben ik me meer en meer gaan verdiepen in krachttrainingen icm voedings. Ben nu 3 maanden bezig met bijgevoegd voedingsschema. Zit flink boven mijn Kcal met als doel veel massa te winnen. Rond maart/april wil ik omlaag gaan met de kcal en helemaal droogtrainen.
Graag jullie op of aanmerkingen over mijn schema:)

Bedankt!!

ik denk dat die stats boven in niet kloppen.

4800 kcal....Hoeveel kom je hiermee aan per week?
390 gram eiwitten is wel een enorme overkill.

Dat lijkt me ook niet echt gezond nee

Hallo allemaal. Aangezien ik nieuw ben zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben Stanley, 26 jaar oud en nu al zeker 3 jaar bezig met fitness. De eerste 2 jaar niet zo intensief: 3x per week niet met voeding bezig. Het laatste jaar ben ik me meer en meer gaan verdiepen in krachttrainingen icm voedings. Ben nu 3 maanden bezig met bijgevoegd voedingsschema. Zit flink boven mijn Kcal met als doel veel massa te winnen. Rond maart/april wil ik omlaag gaan met de kcal en helemaal droogtrainen.
Graag jullie op of aanmerkingen over mijn schema:)

Bedankt!!

als die stats correct zijn en bereikt in 3 jaar trainen waarvan 2 jaar niet intensief dan heb je ons advies niet nodig

eerder andersom ;)

Terug
Naar boven