AndroidHealthClinic

Voedingsschema check

warres

Competitive Bodybuilder
Waardering
47
Lengte
1m85
Massa
90kg
Beste,

Graag jullie advies ivm men voedingsschema voor in de week. Men doel is clean te eten de zomer door icm extra cardio om zo wat vet% te verliezen. Ik worstel nog zo'n beetje met toevoegen van een 10uurtje, suggesties zijn welkom :-). Zoals je zal zien zijn de meeste van men maaltijden 'prefab' (B&F en Musclemeat) en vind ik het moeilijk om tijd te spenderen aan zelf koken, ik geef liever dan extra euro uit aan voorgemaakt eten.

Bedankt voor de reacties!

8x1o35.png

Ik zou in de ochtend als tussendoortjes meer fruit toevoegen, en in de avond meer groenten. altijd meer groente als fruit eten! en als je je echt wil richten op vetverlies zou ik voor alles mager gaan, magere melk, mager (biologisch) vlees,. ik pak als tussendoortje rond dat tijdstip vaak het eiwit van een hard gekookt eitje, en een bakje met fruit plus havermoutreep of rijstwafels, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik ben een vrouw en dit is wat ik deed toen ik krachttraining met vetverlies ging combineren! hoop dat je er wat mee kunt:)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

nu doe ik als tussendoortje zelf gemaakte tonijnsalade, en om 10 uur kwark.. X

Heb je je onderhoud uitgerekend? 1500kcal is erg weinig

Als je avondeten veel kcals is kan het wel kloppen bereken eerst onderhoud, ik schat avondeten pp 800 kcals

• Topic Starter Topic Starter
2022 kcal is men onderhoud, de ene dag is m'n middageten al 'zwaarder' dan de andere, ik vermoed dat ik gemiddeld 2.100kcal binnen heb. Misschien dan als tussendoortje iets met fruit en rijstwafels, kan ik eens over nadenken.

Bedankt voor de info :-)

Terug
Naar boven