AndroidHealthClinic

Voedingsschema controle

buffmaster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Hey iedereen,

Willen jullie even mijn voedingsschema controleren voor mijn cleanbulk aub?

Ik ben 1m78, weeg momenteel 73kg en ben 24j

ik heb mijn onderhoud uitgerekend op ong. 2100 cal ([Link niet meer beschikbaar])

Middag- en avondeten kunnen wat varieren maar ik zal het wat gelijkaardig proberen te houden.

Bijlagen

je bent volgens mij nog vergeten om je activiteit erbij te rekenen, moet je op die site waar je het hebt uitgerekent nog even aanklikken in dat menutje

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een bureaujob, dus zit bijna een hele dag neer. Daarom heb ik geen tot weinig lichaamsactiviteit gekozen voor rustdagen.
Ik reken er ong 500 cals bij op trainingsdagen.
Of is dit een verkeerde redenering?

ik weet niet precies hoevaak je per week sport, maar ik denk dat het dan in jou geval wel een redelijke beredenering is.
stel dat je 3 keer per week sport, en verder geen lichaams beweging krijgt, dan zou ik op trainingsdagen inderdaad +500 doen en op rustdagen +200.
probeer het zo eens even voor een/twee weken en houd je gewicht in de gaten, als het langzaam omhoog gaat ben je goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
Ik train 4 keer per week. Zal mijn gewicht zeker in de gaten houden
Zijn er verder ng opmerkingen? Op mijn rustdagen neem ik nog een weightgainer shake om 20u30. Kan het kwaad dat ik zo laat ng zoveel koolhydraten binnen krijg?

Terug
Naar boven