AlainRBA
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 1%
Goeie avond,
Ik ben van plan te cutten de aankomende 3 maanden. (90 Dagen)
Ik moet hierbij een geschikt voedingsschema voor mezelf maken.
Ik moet [ 2 Gram eiwitten per kilogram lichaamsgewicht] = [142 Gram eiwitten per dag]
Ik moet [ 1 Gram vet per kilogram lichaamsgewicht] = [ 71 Gram aan vetten per dag]
Mijn schema ziet er nu als volgt uit.
Voedingsschema zit in een excel bestand!
Hoe mooi en overzichtelijk het bestand ook is moet ik er nog mee leren omgaan. En snap ik het een en ander niet. Want rekent die het aantal vet in g uit en eiwitten of moet ik dat zelf even uitvogelen?
Verder heb ik geen idee wat ik in voeding kan toevoegen of verplaatsen daarvoor hoop ik dat jullie ervaren BBs me hulp in kunnen aabieden.
Groeten,
Ik ben van plan te cutten de aankomende 3 maanden. (90 Dagen)
Ik moet hierbij een geschikt voedingsschema voor mezelf maken.
Ik moet [ 2 Gram eiwitten per kilogram lichaamsgewicht] = [142 Gram eiwitten per dag]
Ik moet [ 1 Gram vet per kilogram lichaamsgewicht] = [ 71 Gram aan vetten per dag]
Mijn schema ziet er nu als volgt uit.
Voedingsschema zit in een excel bestand!
Hoe mooi en overzichtelijk het bestand ook is moet ik er nog mee leren omgaan. En snap ik het een en ander niet. Want rekent die het aantal vet in g uit en eiwitten of moet ik dat zelf even uitvogelen?
Verder heb ik geen idee wat ik in voeding kan toevoegen of verplaatsen daarvoor hoop ik dat jullie ervaren BBs me hulp in kunnen aabieden.
Groeten,