MuscleMeat

Voedingsschema (CUTTEN)

AlainRBA

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
1%
Goeie avond,

Ik ben van plan te cutten de aankomende 3 maanden. (90 Dagen)
Ik moet hierbij een geschikt voedingsschema voor mezelf maken.

Ik moet [ 2 Gram eiwitten per kilogram lichaamsgewicht] = [142 Gram eiwitten per dag]
Ik moet [ 1 Gram vet per kilogram lichaamsgewicht] = [ 71 Gram aan vetten per dag]

Mijn schema ziet er nu als volgt uit.
Voedingsschema zit in een excel bestand!

Hoe mooi en overzichtelijk het bestand ook is moet ik er nog mee leren omgaan. En snap ik het een en ander niet. Want rekent die het aantal vet in g uit en eiwitten of moet ik dat zelf even uitvogelen?

Verder heb ik geen idee wat ik in voeding kan toevoegen of verplaatsen daarvoor hoop ik dat jullie ervaren BBs me hulp in kunnen aabieden.

Groeten,

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema in excel bestand.

Bijlagen

129 keer bekeken. Is er iemand die me opweg kan helpen?

In ieder geval de eierkoek er uit halen :-)

Ga meer eten, voor een cut heb jij zelfs nog 2500 kcal nodig en je eet er nu 1737.
Verhoog je eiwitten naar 150 tot 175 gram
Je vetten naar 75 tot 100 gram.

Goede bronnen voor vetten zijn ongezouten pinda's of noten, avocado, eieren, zalm, pindakaas, olijfolie

Vervang muesli door havermout of brinta.
Neem de banaan bij het ontbijt of voor / na de training

Ga meer eten, voor een cut heb jij zelfs nog 2500 kcal nodig en je eet er nu 1737.
Verhoog je eiwitten naar 150 tot 175 gram
Je vetten naar 75 tot 100 gram.

Goede bronnen voor vetten zijn ongezouten pinda's of noten, avocado, eieren, zalm, pindakaas, olijfolie

Vervang muesli door havermout of brinta.
Neem de banaan bij het ontbijt of voor / na de training

Me voedingsschema is nog niet af vandaar de calorien omdat ik niet weet wat ik wanneer moet toevoegen.
Dus kan je me helpen en wat producten kunnen noemen die ik toe kan voegen en wanneer?

Alvast bedankt voor het lege eetschema!

Hou er wel rekening mee in het schema dat er een calorielijst inzit. Je moet dus wel even controleren of jouw producten daarin staan en ook of de kcallen en eiwit kh en vetten in hoeveelheden kloppen. gewoon even van de verpakkingen overnemen. Een product wat er niet instaat kan je toevoegen op de plek van iets wat je niet eet. En als je dan de sheet invult rekent hij het automatisch uit ja .

Probeer het gewoon eens. vul hem eens in voor een dag van wat je nu eet. Dan krijg je een idee hoe het werkt.
succes

Terug
Naar boven