AndroidHealthClinic

Voedingsschema gemaakt, graag wat advies!

Heras84

Cool Novice
Waardering
0
Misschien is het handig om eerst even mijn 1e post in mijn dagboek door te lezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/...oek-eten-trainingsschema-doelstelling-201842/

Dit zijn mijn stats:

Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Lengte: 179 cm
Gewicht: 79,7kg
BMI: 24,9
BMR: 7946 kJ / 1899 kcal
Vet %: 22%
Vet-Massa: 17,5kg
Vetvrije massa: 62,2kg
Lichaamsvocht: 45,5kg

Wil naar 16% vet, ongeveer 5kg vetmassa eraf en zie wel hoeveel spiermassa erbij, mijn prioriteit ligt niet bij een "reus" worden, meer atletisch "beach boy, FHM achtig"

Dit is het voedingsschema wat ik heb gemaakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt!

magere melk moet je nemen.. en betreft die noten..neem je dat dagelijks?hoeft niet persé..vind het echt bijzaak
voor de rest ziet het er wel aardig uit..

Zou makkelijk zijn als we je dagelijkse behoefte (kcal) wisten en hoeveel je eronder gaat voor de cut. Zelf ben ik overtuigd van snelle eiwitten s'ochtends en na de training. Maar ikzou denk wel ene beetje vehongeren. :D
Hmm ff uit mn hoofd... 110E/290Kh/90V... 440/1160/860... 17%/49%/34%...62*2,5=153g
Volgens mij te laag in eiwitten, iets te laag in koolhydraten en ietsje teveel in vet.
Ben verre van een expert, maar dat is mijn mening.
Btw hoelang train je al? Wat voor schema?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Ik ben bezig met 2,5kg eiwitten te bestellen en zodra ik die binnen heb gooi ik er na de training en ochtens nog een shake bij. Die cashewnoten is dagelijks en ik drink doe halfvolle melk door mijn havermout omdat ik dat veel lekkerder vind dan magere melk, en die paar gram...

Ik train al aantal jaren, eerste jaren niet echt fanatiek en zonder goede voeding, daarna even TE fanatiek waardoor ik blessures kreeg en nu na een jaar stilstand weer opgepakt, rustig opbouwen met wel goede voeding...

Voor mijn trainingsschema zie mijn eigen dagboek topic..

De verhoudingen waren toch het meest ideaal als 30/50/20 procent E/Kh/V ?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn BMR is trouwens 1880 als ik niet train.
Spin 3x per week en dan verband ik zo'n 600kcal en doe 4x per week KT en verbruik dan per keer zo'n 700 kcal. 2 dagen in mijn schema dat ik helemaal niks doe.

Terug
Naar boven