XXL Nutrition

Voedingsschema goed?

nina0032

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
40kg
Hoi, ik train nu ong. 1 week, 3x per week. Alleen als je geen goed voedingsschema hebt heeft het geen invloed op je lichaam heb ik gelezen. Dus hierbij mijn vraag: Is dit een goed voedingsschema+tips a.u.b!

Bedankt! (neem dit aub serieus, ben maar 13, maar ben serieus bezig.

Meal:

1: 60gr havervlokken, 250ml ongezoete amandelmelk, 10gr bruine amandelen, 10gr lijnzaad, 10gr pompoenpitten en een banaan

2: appel

3: 180gr kikkererwten (geweekt), 50gr quinoa (droog), paprika, wortel, komkommer en tomaat

4: 2 volkoren boterhammen met 15gr hummus en 15gr bio pindakaas en een kom zelfgemaakte soep. (bijv. tomaten, groente, linzen of kikkererwten soep.

5: 75gr zilvervliesrijst (droog), 150g kip, 1 eetlepel olijfolie (10ml), paprika en broccoli

6: 50gr bruine amandelen

Kcal 2400

E/K/V

102/257/85

Mijn doel is om spieren op te bouwen.

Laatst bewerkt:
Wat is je doel cutten(gewicht verliezen/vet verliezen) of bulken(gewicht aankomen)?

Zet ook even de voedingswaardes erbij en totale voedingswaardes die je binnenkrijgt (met name eiwitten, koolhydraten en vetten).

Wellicht helpt dit sheet erbij.

Bijlagen

Weet je je onderhoud etc ook? 2400 om te bulken lijkt mij op het eerste gezicht wat hoog voor een meisje van 13 met jouw lengte en gewicht (maar misschien kloppen je stats niet/is er een andere reden voor). Als je stats wel kloppen vind ik je vetten erg hoog, meer dan 2 gram vet per kilo lichaamsgewicht?

Andere vraag, puur uit interesse: waarom wil je dit precies? Is het iets wat je gewoon leuk vind, of heb je doelen op de langere termijn?

• Topic Starter Topic Starter
Oke super bedankt, ik stuur even een prive-bericht!

Terug
Naar boven