Fitness Girly
Cool Novice
- Waardering
- 0
Heb net even een voedingsschemaatje opgeschreven en wil even vragen of het wat is. De hoeveel heden heb ik er nog niet bij, komt wel wanneer ik er mee ga beginnen. Morgenochtend dus!
Ontbijt:
-250 ml halfvolle melk
-50 gr brinta
-1 kop thee
Tussendoor:
-1 verpakking wasa (groene verpakking met 2 wasa "repen" met daartussen cremekaas ofzo)
-halve liter water
Lunch:
-4 boterhammen
-smeerkaas of kipfilet of honing
-halve liter water
Tussendoor:
-2 stuks fruit
-wat noten of zaden
-halve liter water
Avondeten:
-wat de pot schaft, met mate
-halve liter water
Tussendoor:
-200 ml kwark
-2 schijven ananas
-wat noten of zaden
-halve liter water
-1 kop thee
Alle tips en dergelijke zijn welkom, wil nu namelijk echt serieus afvallen en straks spieren kweken wanneer ik ga fitnessen.
Het avond eten zal er elke keer anders uit zien, wel vaak groenten en aardappelen/rijst/pasta. Niet elke keer vlees, ben niet zo'n hele grote vleeseten. Kip en gehakt hou ik wel erg van en Valess (vegetarisch).
Tonijn uit blijk vind ik niet lekker maar mss gebakken wel, dat weet ik niet. Nog nooit gehad.
Alvast bedankt,
Ingrid
Lengte: 172 cm
Gewicht: 70 kilo
BF: weet ik nog niet maar was eerder zo rond de 22 kilo vet (gemeten met weegschaal op vorige sportshool)
Leeftijd: 21 jaar
Ontbijt:
-250 ml halfvolle melk
-50 gr brinta
-1 kop thee
Tussendoor:
-1 verpakking wasa (groene verpakking met 2 wasa "repen" met daartussen cremekaas ofzo)
-halve liter water
Lunch:
-4 boterhammen
-smeerkaas of kipfilet of honing
-halve liter water
Tussendoor:
-2 stuks fruit
-wat noten of zaden
-halve liter water
Avondeten:
-wat de pot schaft, met mate
-halve liter water
Tussendoor:
-200 ml kwark
-2 schijven ananas
-wat noten of zaden
-halve liter water
-1 kop thee
Alle tips en dergelijke zijn welkom, wil nu namelijk echt serieus afvallen en straks spieren kweken wanneer ik ga fitnessen.
Het avond eten zal er elke keer anders uit zien, wel vaak groenten en aardappelen/rijst/pasta. Niet elke keer vlees, ben niet zo'n hele grote vleeseten. Kip en gehakt hou ik wel erg van en Valess (vegetarisch).
Tonijn uit blijk vind ik niet lekker maar mss gebakken wel, dat weet ik niet. Nog nooit gehad.
Alvast bedankt,
Ingrid
Lengte: 172 cm
Gewicht: 70 kilo
BF: weet ik nog niet maar was eerder zo rond de 22 kilo vet (gemeten met weegschaal op vorige sportshool)
Leeftijd: 21 jaar

)