MuscleMeat

Voedingsschema laten maken

Er zijn volgens mij genoeg personaltrainers die dit willen doen. Google maar eens ;) Bijv. Dutchfitnesscommunity heeft wel iets. Sterker nog, waarom maak je er zelf niet één?

Als krachtsporter wil je toch leren hoe het lichaam werkt, hoe je het kan voeden en met alle vriendelijke leden hier is het heel gemakkelijk zelf te doen. Lees deze topics maar eens door, dan lukt het je zeker zelf!

Topics:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/startersguide-voor-beginnende-sporters.378470/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/hoe-je-begint-aan-het-maken-van-een-goed-voedingsschema.68557/

Als je een schema gemaakt hebt, maakt niet uit of het goed of slecht is, post hem hier. Dan geven wij feedback :) Natuurlijk hoef je dit niet te doen, maar wel het leukst, staat dicht bij jezelf en kost echt geen uren tijd.

• Like
Waarderingen: KOTF
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie sylve. Helaas is wat ze op dutchfitnesscommunity aanbieden niet echt wat ik zoek. Zij bieden namelijk schema's aan die niet op mij zijn afgestemd maar standaard schema's. Ik wil het ook liever niet zelf gaan doen omdat ik het lastig vind om keuzes te maken met wat er nou wel en niet in moet en ik heel kritisch naar mijzelf ben en buiten dit als iemand het maakt die er verstand van heeft kan ik mij er makkelijk toe zetten om dingen te eten die ik niet lust. Dus om deze redenen kies ik er liever voor om iemand te betalen en te laten maken. Toch bedankt voor je reactie

De meeste sites bieden inderdaad standaard schema's aan. Als je via iDeal kunt betalen en direct een schema kan downloaden weet je al dat dit niet goed is. Een op maat gemaakt schema is niet direct af, daar moet je contact over hebben om de wensen te bespreken. Je hebt inderdaad ook van die coachingstrajecten als Personal Body Plan, maar dat is aan de dure kant. Wanneer je gewoon een voedingsschema wilt, met de mogelijkheid om vragen te stellen en advies te vragen kan je eens bij Voeding-en-fitness.nl kijken ;)

Terug
Naar boven