Hallo iedereen, ik had een paar vraagjes ivm met een voedingsschema, ik wil veel bijkomen (15-20) kg ongeveer in massa, ik weet dat dit lang gaat duren maar daar heb ik het voor over, ik wilde gewoon iets vragen over de voeding
hier is mijn voedingsschema op het moment
7:15 true-mass milkshake (400 ml magere melk + 2 sch.)
9:15 4 meergranen sneden brood + kipfilet & banaan
10:20 no-xplode
11:00 training
12.00 cellmass
12.45 lunch: 150gr. zilvervliest rijst/volkoren pasta + kip/kalkoen/vis
15.00: true-mass milkshake
17.00: handvol noten & een banaan
19.00: avondeten (wat de pot schaft, meestal aardappelen, vlees & groenten)
21.30: true-mass shake
ik weet dat ik 3 shakes per dag neem, maar het is omdat ik van hele kleine maaltijden kom en die shakes krijg ik op het moment makkelijker naar binnen gewerkt, toen ik ze geleverd kreeg zeiden ze dat ik er niets mocht bij eten maar dat die milkshakes eigenlijk evenveel "voeding" als een normale maaltijd heeft. Heeft iemand tips & hopelijk verbetering op dit voedingsschema ? Ik wil goed aankomen & ik hoop dat jullie me goede tips kunnen geven. Alvast bedankt
Stevy
hier is mijn voedingsschema op het moment
7:15 true-mass milkshake (400 ml magere melk + 2 sch.)
9:15 4 meergranen sneden brood + kipfilet & banaan
10:20 no-xplode
11:00 training
12.00 cellmass
12.45 lunch: 150gr. zilvervliest rijst/volkoren pasta + kip/kalkoen/vis
15.00: true-mass milkshake
17.00: handvol noten & een banaan
19.00: avondeten (wat de pot schaft, meestal aardappelen, vlees & groenten)
21.30: true-mass shake
ik weet dat ik 3 shakes per dag neem, maar het is omdat ik van hele kleine maaltijden kom en die shakes krijg ik op het moment makkelijker naar binnen gewerkt, toen ik ze geleverd kreeg zeiden ze dat ik er niets mocht bij eten maar dat die milkshakes eigenlijk evenveel "voeding" als een normale maaltijd heeft. Heeft iemand tips & hopelijk verbetering op dit voedingsschema ? Ik wil goed aankomen & ik hoop dat jullie me goede tips kunnen geven. Alvast bedankt
Stevy