Wadie
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 16%
Hoi jongens,
Ik kijk al een aantal maanden op DBB maar nooit geregistreerd of iets gepost
Nu ik sinds november wat serieuzer bezig ben met trainen zit ik toch met een vraagje over mijn voeding schema.
Ik eet namelijk elke dag van de week de zelfde broodjes. Ik wil daarin de tonijn op water nog wel eens afwisselen met zalm.
Is dit wel goed?
De reden hiervoor is omdat het makkelijk is. (een erg wisselend dagschema heb ik).
Ik eet ook bijna geen fruit.. dat is zeker ook niet erg goed?
De lege ruimte bij "snack" om 20:00 in het voedselschema in de bijlage heb ik express leeg gelaten. het komt wel eens voor dat ik 1 eet momment oversla omdat deze niet goed uitkomt bijv. dan verplaats ik deze naar 20;00.
Algemene info over Wadie
Man
79kg
1,86m
15% lichaamsvet (opgemeten via een sketchy website)
Dit (bulk) eetschema is van Maandag tot vrijdag.
Zaterdag en Zondag gaat het wat moeizamer met de voeding. Op vrijdag werk ik vaak tot laat (ik werk in de muziek), en zaterdag avond drink ik graag een paar bier met vrienden. (als ik dan niet werk)
Ik probeer altijd wel zo gezond mogelijk te eten (geen pizza, snack, etc)
Ik sport op Ma/Wo/Vr/Za, 2 spiergroepen per keer ongeveer 4 oefeningen met 3x8 reps.
Tips en opmerkingen van harte welkom
Ik kijk al een aantal maanden op DBB maar nooit geregistreerd of iets gepost

Nu ik sinds november wat serieuzer bezig ben met trainen zit ik toch met een vraagje over mijn voeding schema.
Ik eet namelijk elke dag van de week de zelfde broodjes. Ik wil daarin de tonijn op water nog wel eens afwisselen met zalm.
Is dit wel goed?
De reden hiervoor is omdat het makkelijk is. (een erg wisselend dagschema heb ik).
Ik eet ook bijna geen fruit.. dat is zeker ook niet erg goed?
De lege ruimte bij "snack" om 20:00 in het voedselschema in de bijlage heb ik express leeg gelaten. het komt wel eens voor dat ik 1 eet momment oversla omdat deze niet goed uitkomt bijv. dan verplaats ik deze naar 20;00.
Algemene info over Wadie
Man
79kg
1,86m
15% lichaamsvet (opgemeten via een sketchy website)
Dit (bulk) eetschema is van Maandag tot vrijdag.
Zaterdag en Zondag gaat het wat moeizamer met de voeding. Op vrijdag werk ik vaak tot laat (ik werk in de muziek), en zaterdag avond drink ik graag een paar bier met vrienden. (als ik dan niet werk)
Ik probeer altijd wel zo gezond mogelijk te eten (geen pizza, snack, etc)
Ik sport op Ma/Wo/Vr/Za, 2 spiergroepen per keer ongeveer 4 oefeningen met 3x8 reps.
Tips en opmerkingen van harte welkom