AndroidHealthClinic

Voedingsschema vrouwen iemand???

Steven1

Cool Novice
Waardering
0
Toch maar in deze sectie geplaatst.

Heeft er iemand een beetje een goed standaard voedingsschema voor vrouwen aub?
Ik zoek wel maar kan het niet echt vinden...

Alvast zeer bedankt mensen!!

Mannen en vrouwen zijn gelijk. Je hebt geen mannen eetschema of vrouwen eetschema.

Edit: En je hebt geen standaard voedingsschema's.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mannen en vrouwen zijn gelijk. Je hebt geen mannen eetschema of vrouwen eetschema.

Edit: En je hebt geen standaard voedingsschema's.

Dank je wel voor je antwoord!
In de stickys staan wel een paar schema's apart voor mannen/vrouwen dus ik denk misschien heeft iemand er nog een paar die nederlands en iets meer up to date zijn evt.

Het zijn wel richtlijnen wat betreft het aantal vetten bijvoorbeeld, maar in principe zijn alle dingen voor mannen hetzelfde als voor vrouwen.
Dus diegene voor wie je dat vraagt moet gewoon zelf een voedingsschema maken/opstellen ;)

Enige verschil is dat vrouwen iets minder kcal 'mogen' eten om op onderhoud te blijven.

Ook minder dan een man met hetzelfde gewicht en vetpercentage?

Het zijn wel richtlijnen wat betreft het aantal vetten bijvoorbeeld, maar in principe zijn alle dingen voor mannen hetzelfde als voor vrouwen.
Dus diegene voor wie je dat vraagt moet gewoon zelf een voedingsschema maken/opstellen ;)

mmm okee,naja denk misschien heeft er iemand al wat kant en klaar met wat meer dames voedsel zeg maar haha.

Je moet de sticky's lezen en haar onderhoud berekenen, dan aan de hand van dit een voedingschema maken rekening houdend met haar doel.

Dus omdat meer vrouwen dan mannen dat doen is het vrouwen voedsel?
Kom op zeggg :P

Je moet de sticky's lezen en haar onderhoud berekenen, dan aan de hand van dit een voedingschema maken rekening houdend met haar doel.

Ja snap ik.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 23:03 ----------

Dat is geen dames voedsel..dat is 'mensen die crackers en dieettroep eten' voedsel.

Ik bedoelde een voorbeeldschema met wellicht meer fruit en groentes en dat soort dingen.
Ik eet zelf vrij eenzijdig kip/rijst/vis/noten enz..
Ik hoopte misschien op een iets meer gevarieerd schema zeg maar :p

Terug
Naar boven