AndroidHealthClinic

Voedingsschema

Waardering
0
Mannen,

Ik ben al een tijdje bezig met een voedingsschema op te zetten ik sport zelf al 1,5 jaar en kwam erachter dat alleen hard trainen niet voldoende was.

Daarom wil ik jullie graag om hulp/tips vragen.

Ik heb mn onderhoud uit gerekend en ik kwam op ongeveer 3000 kcal uit.

Het schema:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brand maar los!

• Topic Starter Topic Starter
zit zelf alleen aan de hoeveelheid mammoth te vragen maar de verkoper van dit product zei dat het wel kon....

en ohjah.. ik heb een hele snelle stofwisseling vandaar dat ik zo veel boven mn behoefte ga zitten

die cola is die light?

nee is geen light... ik hoef niet af te vallen

Dan mag je er wel 120 kcal bijtellen.

ja oke ik was te lui om even achterop de cola fles te kijken.. Maar buiten die cola om hebben jullie er wat op aan te merken?? Tips??

Te veel eiwit (2gr/lichaamsgewicht is ok), te weinig koolhydraten (8gr/lichaamsgewicht is ok).

oke hier was ik al bang voor maar hoe zou ik dit dan aan kunnen passen moet ik dan overdag 's morgens of 's avonds minder eiwitten nemen? en wanneer moet ik meer kh nemen?

vind dat je alles wel wat beter mag verdelen
ene maaltijd heeft 65+gr eiwit de andere net 20

ok dus je 60 gr whey naar 30 gr doen, en die andere 30 gr verplaatsen naar 12 uur. En wat zoude jullie toevoegen om KH omhoog te laten gaan? en waar zou cashewnootjes goed tussen passen?

en ohjah is het niet verstandig om ook eetlepel lijnzaadolie toe te voegen?

Waar vond jij zo'n tabel of heb je die zelf gemaakt?

Volgens mij is dit schema ergens op internet te vinden. Komt me erg bekend voor iig.
Weet alleen niet waar ik t gezien heb...

dit is gewoon een exel bestandje waar ik alles op heb uitgewerkt. Ben nu bezig met die eiwitten wat meer te verspreiden en wat te minderen.

Terug
Naar boven