MuscleMeat

Voedingsschema

yanko

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Hey,

Ik ben sinds enkele dagen beginnen trainen met als doel spiermassa te kweken (4 dagen per week). Nu heb ik besloten om voor een goed voedingsschema te kiezen.
Ik ben man van 21 jaar, 1.80m, 78kg en heb besloten rond de 3000kcal te beginnen en zien hoe dit gaat.
Graag had ik wat feedback gekregen over dit voedingsschema, wat er eventueel beter kan enzoverder.

alvast bedankt.

Bijlagen

Afhankelijk van je activiteitenfactor ligt je onderhoud tussen:
2602kcal (1,375) - 2933kcal (1,55). Ik denk dus dat 3000kcal wat langzaam zal gaan.
Je schema ziet er verder netjes uit. Zou als ik jou was wel na je training ook nog een volwaardige maaltijd nuttigen in plaats van alleen een appel en kwark voor het slapen...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tip.
Ik heb om 20u (vlak na training) bij walnoten en 3 rijstwafels nog een boterham met pindakaas toegevoegd.
Hierdoor kom ik op 3200 kcal uit.

Na je workout kun je beter snelle eiwitten en koolhydraten eten dan vetten in verband met de opname snelheid De walnoten kun je dan beter bij de kwark nemen.
De appel bij de kwark kun je dan beter na je workout nemen en in plaats van pindakaas heeft kipfilet of tonijn dan de voorkeur.

Terug
Naar boven