AndroidHealthClinic

Voedingsschema

Exusilence

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Ben nu een maand bezig met trainen en eten na ingezien te hebben dat het anders moet.

Leeftijd:16
Gewicht: 85
Lengte: 170
Vetpercentage: 20-25%
Onderhoud: 2684 Kcal

Heeft iemand tips of opmerkingen?
yqxXnNI.png

Wat is je doel? Volgens mij cutten? Want je bent echt wel te zwaar voor je lengte..

En daarbij, waar zijn je groente en fruit? Het is vrijwel niets. Eiwitten is prima, maar zou het iets verlagen en je vetten omhoog gooien. Zeker omdat bij het avondeten er ook nog voldoende eiwitten bij komen.

• Topic Starter Topic Starter
Wil mijn vetpercentage richting de 15% of lager halen, eiwitten verlagen naar 140g en vetten naar 80g verhogen? Zijn er ook groentes en fruit die ik het beste kan vermijden?

Wil mijn vetpercentage richting de 15% of lager halen, eiwitten verlagen naar 140g en vetten naar 80g verhogen? Zijn er ook groentes en fruit die ik het beste kan vermijden?

Normaal zeg ik eiwit lekker hoog houden maar omdat je nog jong bent en niet uitgegroeid weet ik niet wat voor effect dat kan hebben op je organen.
Dus idd gooi maar iets omlaag en vetten iets omhoog. Maar houd ze beiden een beetje in balans.

Heb de eiwitten nu verlaagd naar 150 en de vetten verhoogd naar 75, wat fruit en groente toegevoegd. Wat vinden jullie er nu van?
upload_2015-11-9_21-15-5.png

Kan je mee beginnen en goed bekijken wat het voor je doet.
Zelf zou ik de appel onderweg naar de training eten, niet om 22uur
Als je van grapefruit houdt of ze niet erg vindt om te eten neem dan een grapefruit of een halve naast je sinaasappel.
Je kan ook beiden uitpersen en alleen het sap nemen. Goed voor je vetverbranding.

succes.

Bedankt, dan zal ik de komende tijd even gaan kijken hoe het gaat en dan zullen we verder zien.

Ziet er prima uit man. Wat koffie en groene thee en dan kun je zeker wel afslanken. GL

Terug
Naar boven