Voedingschema. (zie excel bestand )
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ de hoeveelheden
te weinig koolhydraten, te veel vet
te weinig koolhydraten, te veel vet
wat is jou onderhoud? volges mij zit je er wel erg ver boven.
en 4 shakes op een dag is ook te veel van het goede.
dan zit je nog niet zo slecht, maar de verhoudingen zijn nog steeds heel slecht3300 calorien is onderhoud,, maar heb daarbij ook wel zwaar werk etc

dan zit je nog niet zo slecht, maar de verhoudingen zijn nog steeds heel slecht
lees de sticky's nog maar een keertje door![]()

okeey goed, er komt al wat te staan, maar seriously 4 shakes is te veel, ze zijn voor aanvulling van je voedingschema, en het IS jou voedingschema.
jaDus als ik bijvoorbeeld 2 shakes zou vervangen door iets anders zou dit een prima schema zijn?
Wou je bulken of cutten? anders zou ik kh'en ff verhogen en vet is vrij hoog imo
rest ziet er goed uit![]()

Ik krijg tips van een 15 jarige tiener? bruut!
Bulken is het doel indd, maar ik heb alle tussendoortjes ook nog niet meegerekend he, plakjes ontbijtkoek of soms wat noodles erbij.. maar dat is redelijk variabel.
Dit schema is wat ik als standaard wil gaan doen en kan dan soms met andere producten wat toevoegen als dat nodig is.

Denk dat dit sarcastisch is, maarja. Ik wil niet opscheppen maar ik weet genoeg om mezelf opweg te helpen, als ik mijn ervaring kan delen is dat toch goed?![]()