AndroidHealthClinic

Voedingsschemadingtopic

Kcal & E/K/V verhoudingen svp :)

Veel te weinig eiwitten in je voedingsschemading.
Probeer nog tonijn en kip in je voedingsschemading te stoppen bij de pasta en de rijst

• Topic Starter Topic Starter
Hier in excel bestand met alles erop en eraan:

Bijlagen

dan zit je nog niet zo slecht, maar de verhoudingen zijn nog steeds heel slecht

lees de sticky's nog maar een keertje door ;)

Qua stickies betreft, ik weet wel redelijk hoe ik de verhoudingen moet indelen maar maakte een fout met volle/magere kwark en dat kan al rampzalig zijn met 500 gram :D

Dus hier alweer een update...

Bijlagen

Iemand nog? :rolleyes:

okeey goed, er komt al wat te staan, maar seriously 4 shakes is te veel, ze zijn voor aanvulling van je voedingschema, en het IS jou voedingschema.

Neem een aantal gekookte eitjes (of alleen het wit er van) heeft een compleet aminozurenprofiel en worden ook goed opgenomen

Dus als ik bijvoorbeeld 2 shakes zou vervangen door iets anders zou dit een prima schema zijn?

Wou je bulken of cutten? anders zou ik kh'en ff verhogen en vet is vrij hoog imo

rest ziet er goed uit:p

Wou je bulken of cutten? anders zou ik kh'en ff verhogen en vet is vrij hoog imo

rest ziet er goed uit:p

Ik krijg tips van een 15 jarige tiener? bruut! :D

Bulken is het doel indd, maar ik heb alle tussendoortjes ook nog niet meegerekend he, plakjes ontbijtkoek of soms wat noodles erbij.. maar dat is redelijk variabel.
Dit schema is wat ik als standaard wil gaan doen en kan dan soms met andere producten wat toevoegen als dat nodig is.

Ik krijg tips van een 15 jarige tiener? bruut! :D

Bulken is het doel indd, maar ik heb alle tussendoortjes ook nog niet meegerekend he, plakjes ontbijtkoek of soms wat noodles erbij.. maar dat is redelijk variabel.
Dit schema is wat ik als standaard wil gaan doen en kan dan soms met andere producten wat toevoegen als dat nodig is.

Denk dat dit sarcastisch is, maarja. Ik wil niet opscheppen maar ik weet genoeg om mezelf opweg te helpen, als ik mijn ervaring kan delen is dat toch goed?;)

Waar kan ik dit excel bestand vandaan halen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven