AndroidHealthClinic

voedselchema en sportschema van beginner

Ceeedric11

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
62kg
Hallo iedereen
ik ben nieuw hier op dit forum en ben pas bezig met trainen ( al 1 maand).
ik vraag mij af of ik een goed voedselschema en sportschema heb? Willen jullie je mening over mijn schema's eens geven aub?

voedselschema:

7u30: 1 glas magere melk en 2 boterhammen met hesp of kipfilet

10u : 1 boterham met hesp

12u: 4 boterhammen( 2 met vlees en kaas en 2 met choco de choco kan ik niet missen)

16u: 1 boterham met hesp

18u: 1 glas magere melk

18u30: avondeten (veel vlees)

20u 30: een koek van ongeveer 250 kcal

22u: 1 boterham met kaas en kipfilet
1 glas magere melk

sportschema:

maandag fitness: borst en triceps
dinsdag fitness : been en biceps
woensdag 8.2 km lopen
donderdag: schouders
vrijdag : biceps en rug
zaterdag: 7.1 km lopen
zondag: rust
elke dag doe ik ook 20 minuten buikspieren

willen jullie zeggen wat ik beter kan doen want ik ben nog maar een beginner he
en ik zou graag wat verbreden maar ook niet teveel want ik ben een voetballer en moet ook niet te breed worden he
alvast bedankt ;d

Neem je helemaal geen supplementen?

Met zo'n voeding schema zul je echt niet breed worden, maak je maar geen zorgen.
Dit schema is gewoon te weinig.
Hoeveel kcal heb je nodig? En hoeveel kcal levert dit schema?
Dezelfde vragen gaan op voor je macro's (Eiwitten, koolhydraten en vetten).

• Topic Starter Topic Starter
Neem je helemaal geen supplementen?
Nee maar ik denk wel om er aan te beginnen maar het is niet de bedoeling dat ik superbreed word want mijn bedoeling met fitness is gewoon wat extra kracht voor in de voetbal

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:35 ----------

Met zo'n voeding schema zul je echt niet breed worden, maak je maar geen zorgen.
Dit schema is gewoon te weinig.
Hoeveel kcal heb je nodig? En hoeveel kcal levert dit schema?
Dezelfde vragen gaan op voor je macro's (Eiwitten, koolhydraten en vetten).

allereerst bedankt voor je reactie
maar het is wel niet de bedoeling dat ik superbreed word want als voetballer mag je niet superbreed zijn ik wil gewoon wat meer kracht krijgen die ik dan in de voetbal wil gebruiken dat is altijd handig he
en ik denk dart ik 2500 kcal nodig heb en dat schema levert me ongeveer 2400 kcal op

Nee maar ik denk wel om er aan te beginnen maar het is niet de bedoeling dat ik superbreed word want mijn bedoeling met fitness is gewoon wat extra kracht voor in de voetbal

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:35 ----------

allereerst bedankt voor je reactie
maar het is wel niet de bedoeling dat ik superbreed word want als voetballer mag je niet superbreed zijn ik wil gewoon wat meer kracht krijgen die ik dan in de voetbal wil gebruiken dat is altijd handig he
en ik denk dart ik 2500 kcal nodig heb en dat schema levert me ongeveer 2400 kcal op
Ik snap dat je niet te breed wil worden voor voetbal. Maar als je niet goed eet en niet je benodigde supplementen neemt zal het trainen ook niet veel zin hebben. Supplementen zoals visolie, vitamine, eiwitten enzovoort.

Ik snap dat je niet te breed wil worden voor voetbal. Maar als je niet goed eet en niet je benodigde supplementen neemt zal het trainen ook niet veel zin hebben. Supplementen zoals visolie, vitamine, eiwitten enzovoort.
Hoe kom ik dan aan die supplementen?
eiwitten kan ik uit shakes halen dat weet ik maar hoe koml ik aan vitamines en visolie ?

Hoe kom ik dan aan die supplementen?
eiwitten kan ik uit shakes halen dat weet ik maar hoe koml ik aan vitamines en visolie ?
vitamines en visolie kan je gewoon bij de albert heijn, kruidvat, apothekers enzovoort halen. zelf koop ik het bij body en fitshop, maar dat is omdat ik alles tegelijk koop.

maar als je niet goed eet, dan zullen visolie en vitamine geen wereld van verschil gaan maken.

Je zou gewoon is moeten kijken op dit forum of op andere sites zoals :bodybuilding.com, voor een eetschema(beginners) want met alleen maar brood eten ga je er niet komen. je zal bijvoorbeeld havermout en eieren kunnen gaan eten in de ochtend, in de middag een warme maaltijd bestaande uit bijvoorbeeld: rijst, kip en broccoli. en dan in de avond/uurtje voor slapen gaan een bak kwark met granola en een banaan er door heen. ik denk dat je dan al een heel eind komt.

vitamines en visolie kan je gewoon bij de albert heijn, kruidvat, apothekers enzovoort halen. zelf koop ik het bij body en fitshop, maar dat is omdat ik alles tegelijk koop.

maar als je niet goed eet, dan zullen visolie en vitamine geen wereld van verschil gaan maken.

Je zou gewoon is moeten kijken op dit forum of op andere sites zoals :bodybuilding.com, voor een eetschema(beginners) want met alleen maar brood eten ga je er niet komen. je zal bijvoorbeeld havermout en eieren kunnen gaan eten in de ochtend, in de middag een warme maaltijd bestaande uit bijvoorbeeld: rijst, kip en broccoli. en dan in de avond/uurtje voor slapen gaan een bak kwark met granola en een banaan er door heen. ik denk dat je dan al een heel eind komt.

ok bedankt voor de uitleg :)

Terug
Naar boven