Sorry, het was laat en ik heb liever Jack.
Mijn oprechte excuses aan Tom Egbers.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik moet toegeven nadat arjen erin kwam dat er wat meer dynamiek en dreiging kwam in ut spel
gefeliciteerd hollanders
Dat schijnt de tactiek te zijn... eerst maken we ze moe en slaperig, en dan doen we een briljante wissel.... (Elia, Robben, whatever)
Grappig trouwens, ik hoorde vanochtend iemand op de radio zeggen dat dat hele WK gebeuren maar tweederangs voetbal is. Club-voetbal (Champion league zeg maar) is van een veel hoger niveau omdat daar teams echt goed op elkaar ingespeelde en geselecteerde teams zijn en niet een samenraapsel van wat ze maar kunnen krijgen. Dat zou verklaren waarom zoveel landen waar eigenlijk maar weinig talent vandaan komt het zo goed doen op het WK.
Blijft allemaal nogal koffiedik kijken natuurlijk. Vorm of niet, of het nu wel of niet op tijd echt gaat lopen..het kan zo afgelopen zijn in de kwartfinale, ook al speel je de beste wedstrijd sinds eeuwen. Die Brazilianen zijn op een goede dag goed genoeg om Nederland er gewoon uit te knikkeren en dat geld eigenlijk voor alle landen die daarna waarschijnlijk gaan komen zoals Spanje, Duitsland en Argentinië.
Wie zegt dat ze ingehuurd zijn Eric, misschien vinden ze voetbal wel gewoon een leuke sport![]()