Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

ik moet toegeven nadat arjen erin kwam dat er wat meer dynamiek en dreiging kwam in ut spel

gefeliciteerd hollanders

Dat schijnt de tactiek te zijn... eerst maken we ze moe en slaperig, en dan doen we een briljante wissel.... (Elia, Robben, whatever)

Grappig trouwens, ik hoorde vanochtend iemand op de radio zeggen dat dat hele WK gebeuren maar tweederangs voetbal is. Club-voetbal (Champion league zeg maar) is van een veel hoger niveau omdat daar teams echt goed op elkaar ingespeelde en geselecteerde teams zijn en niet een samenraapsel van wat ze maar kunnen krijgen. Dat zou verklaren waarom zoveel landen waar eigenlijk maar weinig talent vandaan komt het zo goed doen op het WK.

Niet dat het veel zegt maar wel de eerste keer dat Nederland al zijn poulewedstrijden weet te winnen. Over het algemeen komen poulewinnaars met een 100% score het verste op een WK.

Dat schijnt de tactiek te zijn... eerst maken we ze moe en slaperig, en dan doen we een briljante wissel.... (Elia, Robben, whatever)

Grappig trouwens, ik hoorde vanochtend iemand op de radio zeggen dat dat hele WK gebeuren maar tweederangs voetbal is. Club-voetbal (Champion league zeg maar) is van een veel hoger niveau omdat daar teams echt goed op elkaar ingespeelde en geselecteerde teams zijn en niet een samenraapsel van wat ze maar kunnen krijgen. Dat zou verklaren waarom zoveel landen waar eigenlijk maar weinig talent vandaan komt het zo goed doen op het WK.

is wel deels waar, landen zoals een Slowakije, Ghana of zelfs een USA die hebben een veel hechtere teamgeest dan de grotere voetballanden met de grote sterren. Maar toch gaat de individuele klasse naarmate het toernooi vordert meer een rol spelen dan de hechte teamgeest

En nu te hopen voor Nederland dat ze niet te overmoedig worden en denken dat ze Slowakije makkelijk gaan kunnen inpakken

Laatst bewerkt:
Blijft allemaal nogal koffiedik kijken natuurlijk. Vorm of niet, of het nu wel of niet op tijd echt gaat lopen..het kan zo afgelopen zijn in de kwartfinale, ook al speel je de beste wedstrijd sinds eeuwen. Die Brazilianen zijn op een goede dag goed genoeg om Nederland er gewoon uit te knikkeren en dat geld eigenlijk voor alle landen die daarna waarschijnlijk gaan komen zoals Spanje, Duitsland en Argentinië.

Blijft allemaal nogal koffiedik kijken natuurlijk. Vorm of niet, of het nu wel of niet op tijd echt gaat lopen..het kan zo afgelopen zijn in de kwartfinale, ook al speel je de beste wedstrijd sinds eeuwen. Die Brazilianen zijn op een goede dag goed genoeg om Nederland er gewoon uit te knikkeren en dat geld eigenlijk voor alle landen die daarna waarschijnlijk gaan komen zoals Spanje, Duitsland en Argentinië.

Spanje, Duitsland, Argentinie zal alleen in de finale kunnen. In de halve finale wordt het Uruguay, USA, Ghana of Zuid-Korea. Mits Nederland de halve finale haalt. Denk zelf nog steeds dat kwartfinale tegen Brazilie het eindstation zal zijn.

Spanje is verder nog afwachten of ze verder komen. Chili kan Spanje prima op een gelijkspel houden en dan heeft Zwitserland het lot van Spanje in handen.

Laatst bewerkt:
Ik vrees dat we beter italie in de 8ste finale als tegenstander konden hebben. Die slowaken zijn vechtertjes, en nu helemaal, nu ze de wereldkampioen naar huis hebben gestuurd kan voor hun het WK al niet meer stuk, die gasten lopen op roze wolken.

Paraguay heeft gisteren weer gespeeld

• Like
Waarderingen: AKX
Laatst bewerkt:
i like it :)

Alleen jammer dat het telkens ingehuurde sletjes zijn, blijven natuurlijk wel lekkere wijven verder. Maar het doet een beetje aan als gehoereer voor een voetbalploeg.

Damn wat een lekker wijf!:ds::heart: IK was al voor paraguay. Maar nu helemaal.

Groeten Bart

De Jong stond gisteren wel op het wedstrijdformulier, maar volgens mij deed hij niet mee. Die was echt compleet onzichtbaar, ik heb hem geen enkele bal zien onderscheppen. Blijkbaar kan hij dus niet spelen als hij op scherp staat, want hij is te voorzichtig dan. Ik snapte ook niet waarom van Marwijk niet gewoon De Zeeuw er in gooide. Die kan met zijn diepgang ook nog wel aanvallend voor gevaar zorgen.

Van Marwijk redde zich er gisteren mooi uit, door eerst Elia te brengen voor Kuyt en daarna pas Robben in de ploeg te doen, zodat Elia op links kon staan en Robben op rechts. Straks als Robben in de basis gaat spelen ben ik zeer benieuwd wat hij doet. Het zou mij nog niet eens verbazen als hij Robben op rechts zet en dan Kuyt op links.

4709296677_7fb679b5f8_b.jpg

Die van Z-Korea willen gefist worden.

Of ze willen fisten..

:zweet:

Wie zegt dat ze ingehuurd zijn Eric, misschien vinden ze voetbal wel gewoon een leuke sport :dunno:

Jullie oranje is lekker bezig, begin in ze te geloven :)

Ik ga zo nieuwe slippers kopen jongens, zodat ik met schone voeten naar de match vandaag kan kijken!

:heart: :heart: mijn droomvrouw:heart:

Maar genoeg gepraat over sletjes, vandaag worden we verwend. Brazilie tegen Brazilie B en natuurlijk Spanje-Chili. Nu Hopen dat Honduras wint tegen Zwitserland zodat zowel Chili en Spanje door kunnen.

Terug
Naar boven