AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Hahahaha, ik ga stuk om Ronaldo. Loopt alleen maar te zeiken op iedereen, terwijl die geen bal raakt. Wat een klein kind zeg.

Christiano Ronaldo is beter dan alle Nederlandse aanvallers samen :)

ronaldo heeft zijn dag niet haterssssssss

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

heb je die dikke pecs gezien van ronaldo wat een mass monster

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

zaadvragende oogjes me like

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ronaldo...pfff.

De eerste fail die hij al maakte is zichzelf uit te willen gaan roepen tot beste speler van het WK. Tot nu toe is er nog geen wedstrijd geweest waar hij minimaal normaal in zat. Verder is het gewoon een egoïst, als hij de bal heeft geeft hij hem niet meer af. Komt iemand in zijn buurt, dan maakt hij spontaan nog meer omwentelingen over het gras heen dan een smart met 350 km/pu bij een elandtest zou maken. Mist hij de bal, of kan hij een pass niet aannemen, dan loopt hij boos te schoppen en te vloeken.

Buiten zijn doelpunt tegen Noord Korea om (het 6de niets zeggende doelpunt) heeft hij al anderhalf jaar niet meer gescoord voor Portugal. Lekker een avondje gaan stappen met Paris Hilton en 20.000 euro uitgeven, en verder als-je-blieft niet meer gaan voetballen!

Robben > Ronaldo.

Daarnaast: who the **** is ''Christiano'''?

Ik denk de hele tijd dat Spanje in het rood speelt :nut:

Game on Espana, **** yeah!
Yes **** yeah, wereldgoal van Villa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Villa juppah

De keeper van Chili is lekker bezig. Wel knap geschoten van Villa.

Chili speelt leuk, nummer 7 is een aardige speler.

Chili heeft voorin en op het middenveld best aardige spelers lopen. Achterin is het nog niet zoals het moet, maar die ploeg heeft echt potentie.

Edit: 2-0 en een rode kaart, gespeeld.

Mooi dat die commentator eerst roept dat Torres een klap heeft gekregen, en er de speler niet naar is om zomaar te gaan liggen. Dan in de herhaling blijkt dat er amper wat aan de hand is :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven