- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga zo nieuwe slippers kopen jongens, zodat ik met schone voeten naar de match vandaag kan kijken!
Wtf, waarom wil je Spanje eruit? Zodat Nederland hen zeker niet tegenkomt of ben je gewoon Spanjofoob.Hopen dat Chili gelijk speelt tegen Spanje en dat Zwitserland wint.
Spanje.

Wtf, waarom wil je Spanje eruit? Zodat Nederland hen zeker niet tegenkomt of ben je gewoon Spanjofoob.![]()
Hoe meer sterke tegenstanders eruit liggen, hoe makkelijker het wordt om wereldkampioen te worden.
Ja dat begrijp ik, maar als Spanje eruitligt, kijk ik niet meer naar het wkHoe vaak moet ik het nog uitleggen? Ik begrijp dat het voor jou moeilijk te begrijpen is, want jij hebt nog nooit een groot toernooi bewust meegemaakt waarbij België mee deed. Hoe meer sterke tegenstanders eruit liggen, hoe makkelijker het wordt om wereldkampioen te worden.

Ja dat begrijp ik, maar als Spanje eruitligt, kijk ik niet meer naar het wk![]()

Wtf, waarom wil je Spanje eruit? Zodat Nederland hen zeker niet tegenkomt of ben je gewoon Spanjofoob.![]()
bascross heeft idd een klein beetje haat tegenover spanje (barcelona kon ik nog begrijpen)
Lol, was maar een grapje. Ik blijf het wk volgen tot de laatste seconde

Nee. Ik heb wel een hekel aan mong*len die denken dat ik een hekel aan Spanje heb. Mensen zoals jij dus.
en altijd zo persoonlijk worden, bascross bascross bascross toch