AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Die backs van Brazilie gaan voor zo ongekend veel gevaar zorgen. Want ja, die luie Portugese buitenspelers voelen zich te goed om mee te verdedigen.

Hopen dat Chili gelijk speelt tegen Spanje en dat Zwitserland wint.

:hello: Spanje.

4709296677_7fb679b5f8_b.jpg

Die van Z-Korea willen gefist worden.

die middelste wil ik wel s fisten :meal:

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Ik ga zo nieuwe slippers kopen jongens, zodat ik met schone voeten naar de match vandaag kan kijken!

witte slippers ? met een rood kruis erover??

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

seffe Brazilie tegen Portugal , heerlijke match gaat dat zijn :thumbup:

Inderdaad, liefst wéér een mondiaal topland eruit :)

Scheren is incasseren bij Oranje

vr 25/06/2010 - 14:02 Voetballers en hun bijgeloof, het is van alle tijden. Bij de Nederlandse selectie hebben ze er niets beters op gevonden om hun baard te laten staan zolang ze in het toernooi zitten. Zoniet zwaait er wat.

Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Khalid Boulahrouz gaven de aanzet. Zij kennen het spelletje van hun tijd bij Hamburg en wisten Wesley Sneijder en John Heitinga te overtuigen om mee te doen. Boulahrouz haakte intussen af.

"Hij stond in de basis en wilde er goed uitzien op tv", lacht Van der Vaart in De Telegraaf. Als straf moet Boulahrouz op training gebukt op de doellijn staan en ballen incasseren met zijn billen.

Wtf, waarom wil je Spanje eruit? Zodat Nederland hen zeker niet tegenkomt of ben je gewoon Spanjofoob.:P

Hoe vaak moet ik het nog uitleggen? Ik begrijp dat het voor jou moeilijk te begrijpen is, want jij hebt nog nooit een groot toernooi bewust meegemaakt waarbij België mee deed. Hoe meer sterke tegenstanders eruit liggen, hoe makkelijker het wordt om wereldkampioen te worden.

Hoe vaak moet ik het nog uitleggen? Ik begrijp dat het voor jou moeilijk te begrijpen is, want jij hebt nog nooit een groot toernooi bewust meegemaakt waarbij België mee deed. Hoe meer sterke tegenstanders eruit liggen, hoe makkelijker het wordt om wereldkampioen te worden.
Ja dat begrijp ik, maar als Spanje eruitligt, kijk ik niet meer naar het wk:(

Gynooooooooooooooooo

xgjea.jpg

Spanje er uit is toch mooi, laat al die grote landen maar falen.

Honda en Japan waren gisteren top.

Italie er verdiend uit; slechte controles, foute lange ballen, bedroevende creativiteit, ongelofelijk zwak verdedigen..

Spanje is vanavond ook nog niet klaar met Chili. Hopelijk wordt het net zo spannend als de afgelopen 3 dagen.

Nederland zit gewoon perfect op schema. Gaat even duren om de Slovaakse muur te slopen, maar ik verwacht geen problemen. Al hebben die Slovaken natuurlijk niks te verliezen en kunnen ze er goed uitkomen op de counter.

Ik kan ook topicbans gaan uitdelen (of erger). Normaal doen dus.

Terug
Naar boven