- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beoefen jij zelf nog wat sport Eric?
Beetje roeien dacht ik ooit op te vangen?
lol check die linker boy kijken :O[Link niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------
die lippen daar wil ik wel in bijten jammie potverdomme zeg
eric ik had altijd gedacht dat ji een saaie zeurpiet was maar je houd dus ook van voetbal welcome to the club
De Ghanezen wachten tot de verlengingen om dan keihard toe te slaan.Ik zit te wachten op de gehaktdag, komt het weer niet.![]()
De Ghanezen wachten tot de verlengingen om dan keihard toe te slaan.
Natuurlijk willen ze het in 90 min. beslissen, maar de Ghanezen weten dat ze conditioneel heel sterk en in de verlengingen komt het er toch vaak op aan welke ploeg het meeste over heeft.Natuurlijk, vooral niet in 90 minuten het willen beslissen. Makes sense. Trollposten is tegen de regels trouwens.
Natuurlijk willen ze het in 90 min. beslissen, maar de Ghanezen weten dat ze conditioneel heel sterk en in de verlengingen komt het er toch vaak op aan welke ploeg het meeste over heeft.
Je begrijpt ook hoe listig dat is? Zal de eerste ploeg niet zijn die er in de 93ste minuut of zo alsnog uitvliegt.