XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Beoefen jij zelf nog wat sport Eric?
Beetje roeien dacht ik ooit op te vangen?

1-1 nu worden dat penaltys?

eric ik had altijd gedacht dat ji een saaie zeurpiet was maar je houd dus ook van voetbal welcome to the club

veel gasten in het topic

holy shit jongens het NL elftal leest mee!

Wtf zo boeiend is dit topic toch niet.

Alle gasten ineens weg?
Vind er trouwens erg weinig aan :(

Natuurlijk, vooral niet in 90 minuten het willen beslissen. Makes sense. Trollposten is tegen de regels trouwens.
Natuurlijk willen ze het in 90 min. beslissen, maar de Ghanezen weten dat ze conditioneel heel sterk en in de verlengingen komt het er toch vaak op aan welke ploeg het meeste over heeft.

Natuurlijk willen ze het in 90 min. beslissen, maar de Ghanezen weten dat ze conditioneel heel sterk en in de verlengingen komt het er toch vaak op aan welke ploeg het meeste over heeft.

Je begrijpt ook hoe listig dat is? Zal de eerste ploeg niet zijn die er in de 93ste minuut of zo alsnog uitvliegt.

Ik heb een flauw vermoeden dat Amerika gewoon terug komt, en uiteindelijk de rechtmatige winnaar wordt van deze k*t partij.

En Nederland heeft weer een klote scheids in de 1/8ste finale, zal eens niet zo zijn. Undiano, net zo'n pipo als Ivanov. Met de tweede keuze tegen Brazilie als we al winnen natuurlijk.

Ghana verdiend door. Viel me trouwens op dat die Ghanezen technisch begaafd zijn, bijna nooit een foute controle, makkelijk een mannetje voorbij,...

Ding, dong, laatste halte Richard Kingston, iedereen uistappen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
+
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
=
200606020444_1279881.jpg

Richard Kingston is not impressed.

Terug
Naar boven