Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Suarez laat zijn waarde weer even toenemen.

Suarez gaat de kas van Ajax flink spekken deze zomer..

Waar blijven de Suarez haters?

Best sneu voor de Zuid Koreanen omdat ze het einde van de eerste helft en bijna heel de tweede helft gedomineerd hebben, maar al bij al verdient voor Uruguay

Suarez gaat de kas van Ajax flink spekken deze zomer..

Idd kom maar op met die 40 miljoen:D
Uruguay kan relatief eenvoudig tot zelfs de halve finale komen vind ik wel. Ik zou daarom ook zeker nog niet spreken over de verrassing van het wk, aangezien ze nog geen echt sterke ploeg tegen komen tot de halve finale.

Idd kom maar op met die 40 miljoen:D
Uruguay kan relatief eenvoudig tot zelfs de halve finale komen vind ik wel. Ik zou daarom ook zeker nog niet spreken over de verrassing van het wk, aangezien ze nog geen echt sterke ploeg tegen komen tot de halve finale.

Wie gaat er nou nu nog 40 mil voor Suarez betalen nadat Villa voor 40 is verkocht?

Is op dit moment niet representatief vanwege de crisis, in een gemiddeld jaar zou hij ongetwijfeld het record van Ronaldo verbreken.

Maar niemand kan dat betalen en Liverpool wil hem natuurlijk nooit kwijt.

Hoezo speelt Babel trouwens niet tijdens deze wedstrijden?

Ik kan die conclusie er niet uit trekken hoor. Klopt mijn inziens helemaal. Elia rendeert beter op links. Voor Robben maakt het niet veel uit.

Daarnaast was VI Oranje echt fantastisch. Die irritante Belg heeft zich op zitten vreten.

Ik wel. Elia rendeert beter op links, dat klopt, maar dat betekend alleen dat als Elia en Robben tegelijk spelen, dat Elia vanaf links speelt en Robben vanaf rechts. Maar als Elia er niet in staat, en Robben wel, speelt Robben dus vanaf links, omdat Kuyt in de basis blijft staan. Robben heeft het afgelopen jaar bewezen vanaf rechts een speler van absolute wereldklasse te zijn. Dat zou ik nooit opgeven omdat ik Kuyt zo nodig moest laten spelen, maar goed, zo zit van Marwijk in elkaar.

Vi Oranje was geniaal ja, die Belg had geen idee of ze het echt meenden of niet, waardoor van der Gijp en Derksen er nog een schepje bovenop gooiden. De eerste paar afleveringen waren nog wel serieus, maar de laatste 4/5 afleveringen gaan eigenlijk helemaal nergens over, maar je kan er wel om lachen. Derksen over de demagoog Kuyt, van der Gijp die lyrisch is over Spanje en over elk ander land zegt dat ze er helemaal niks van kunnen en dan Genee die probeert nog enigszins lijn in het programma te houden, maar wat hem nooit lukt.

Hij zegt niet dat hij Robben op links wil of dat Kuijt altijd in de basis wil. Hij zegt alleen dat het meespelen van Robben niet per se Kuijt uitsluit.

Altijd mooi die stukjes over Maradona bij de nos

Is op dit moment niet representatief vanwege de crisis, in een gemiddeld jaar zou hij ongetwijfeld het record van Ronaldo verbreken.

Maar niemand kan dat betalen en Liverpool wil hem natuurlijk nooit kwijt.

Rust voor de finale. Zelfde truc als Benitez bij Liverpool deed voor de CL finale, alleen kwam het niet zover.
De rest van de wedstrijden is onder zijn niveau.
:roflol: Cut the sarcasm :roflol:

Ghana gaat zo gehakt maken van de Amerikanen.

edit: 0-1 Ghana :)

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

die lippen daar wil ik wel in bijten jammie potverdomme zeg

die ringen wil ik ook wel aan roeien

Goed zo Donovan. Nu nog eentje erin schieten

Ik zit te wachten op de gehaktdag, komt het weer niet. :(

Terug
Naar boven