- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volgens de commentator kreeg hij een klap die direct rood waard is!![]()
nou, nu ik het zit te bekijken is het direct rood voor Torres ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de commentator kreeg hij een klap die direct rood waard is!![]()
Haha die vrije trap van Ronaldo.. en dat verdient dan miljoenen per jaar.. Schandalig eigenlijk.
ligt aan de bal jongens kijk maar naar snijder die raakt ook geen hol
ligt aan de bal jongens kijk maar naar snijder die raakt ook geen hol
Inderdaad, die pass tegen Kameroen over 40 meter met buitenkant voet was echt dramatisch.
Inderdaad, die pass tegen Kameroen over 40 meter met buitenkant voet was echt dramatisch.
Robin van Persie is zaterdag geblesseerd uitgevallen tijdens de training van het Nederlands elftal. De aanvaller kreeg tijdens het partijspel een tik en moest de groepssessie beëindigen, meldt De Telegraaf. De ernst van de kwetsuur is nog niet bekend.
Het is ook nog niet bekend waar Van Persie precies last van heeft: hij werkte het laatste gedeelte van de training individueel af. De 26-jarige Arsenal-vedette kon gewoon sprinten, waardoor de blessure op het eerste oog lijkt mee te vallen. Na afloop verscheen hij niet op het perspraatje.
Nederland speelt aankomende maandag in de achtste finales tegen Slowakije, dat verrassend tweede werd in de poule van wereldkampioen Italië, dat naar huis werd gestuurd. Mocht Van Persie niet kunnen spelen, dan zal Klaas-Jan Huntelaar hem vervangen.
Ik heb het ook gekeken, maar volgens mij is de naam Maicon gisteravond niet 1 keer over tafel gegaan.
Wel prezen ze het Nederlands elftal de hemel in, maar als je niet door hebt dat dat humor is, kan je dat programma beter niet kijken.
Van voetbalzone.nl
Precies wat ik al dacht. Dirk Kuyt speelt dus gewoon vanaf rechts en blijft in de basis staan als Robben fit is. Erg jammer.
Robben moet gewoon op rechts. Op links kan Bert dan wel Babel inzetten ipv VdVaart.
En dan de 60ste minuut Elia wisselen voor Babel, dan schrikt die rechtsback zich een banaan omdat er dan ineens iemand voor hem staat die 20x zo goed is.