XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Haha die vrije trap van Ronaldo.. en dat verdient dan miljoenen per jaar.. Schandalig eigenlijk.

ligt aan de bal jongens kijk maar naar snijder die raakt ook geen hol

Alleen de jappaners weten dan hoe ze moeten trappen :p
Die schieten de vrije trappen er namelijk wel in ;)

Van voetbalzone.nl:

Robin van Persie is zaterdag geblesseerd uitgevallen tijdens de training van het Nederlands elftal. De aanvaller kreeg tijdens het partijspel een tik en moest de groepssessie beëindigen, meldt De Telegraaf. De ernst van de kwetsuur is nog niet bekend.

Het is ook nog niet bekend waar Van Persie precies last van heeft: hij werkte het laatste gedeelte van de training individueel af. De 26-jarige Arsenal-vedette kon gewoon sprinten, waardoor de blessure op het eerste oog lijkt mee te vallen. Na afloop verscheen hij niet op het perspraatje.

Nederland speelt aankomende maandag in de achtste finales tegen Slowakije, dat verrassend tweede werd in de poule van wereldkampioen Italië, dat naar huis werd gestuurd. Mocht Van Persie niet kunnen spelen, dan zal Klaas-Jan Huntelaar hem vervangen.

Hopelijk valt het mee.

JOHANNESBURG - Gastland Zuid-Afrika zal bij de klassieker tussen Duitsland en Engeland, in Bloemfontein, elite-eenheden inzetten om de veiligheid te verzekeren.
Dat heeft de woordvoerster van de Zuid-Afrikaanse politie Sally de Beer gezegd.

Het duel in de achtste finales wordt beschouwd als een risicomatch. Behalve de inzet van een omvangrijk veiligheidskorps, zullen ook Duitse en Engelse agenten in burger en in uniform toezien op de situatie. Concrete dreigingen zijn er echter niet, aldus nog de Beer.

Ik heb het ook gekeken, maar volgens mij is de naam Maicon gisteravond niet 1 keer over tafel gegaan.

Wel prezen ze het Nederlands elftal de hemel in, maar als je niet door hebt dat dat humor is, kan je dat programma beter niet kijken.

Van voetbalzone.nl

Precies wat ik al dacht. Dirk Kuyt speelt dus gewoon vanaf rechts en blijft in de basis staan als Robben fit is. Erg jammer.

Ik kan die conclusie er niet uit trekken hoor. Klopt mijn inziens helemaal. Elia rendeert beter op links. Voor Robben maakt het niet veel uit.

Daarnaast was VI Oranje echt fantastisch. Die irritante Belg heeft zich op zitten vreten.

Robben moet gewoon op rechts. Op links kan Bert dan wel Babel inzetten ipv VdVaart.
En dan de 60ste minuut Elia wisselen voor Babel, dan schrikt die rechtsback zich een banaan omdat er dan ineens iemand voor hem staat die 20x zo goed is.

Robben moet gewoon op rechts. Op links kan Bert dan wel Babel inzetten ipv VdVaart.
En dan de 60ste minuut Elia wisselen voor Babel, dan schrikt die rechtsback zich een banaan omdat er dan ineens iemand voor hem staat die 20x zo goed is.

Babel zit op de bank omdat hij wordt gespaard tot de finale, indien hij nu al wordt ingebracht zal die direct neergeschopt worden. Dat risico wil van Marwijk niet lopen.

wat een k*t veld bij korea-uruguay. liggen overal halve lappen gras los.

voor vanavond GO USAAA

Babel is niet te overtreffen.

1-1. Hoop dat korea door gaat. :D

Terug
Naar boven