XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ze zijn duidelijk gegroeid, vond dit iig beter voetbal dan vorige wedstrijden. Heb me zelfs een beetje vermaakt !

Brazilie is het eindstation, dit is gewoon onterechte optimisme die ook versterkt word door een aantal debiele analysten als die Johan en Renee.

Je krijgt een beetje hetzelfde scenario als Inter-Bayern, Robben die er totaal niet door komt tegen de toch defensieve Brazilie dit jaar. Luis Fabiano maakt die kansen gewoon af die Vitec mist.

Kameroen, Japan, Denemarken en Slowakije zijn gewoon allemaal B landen of nog erger C landen. Nederland creëert in principe gewoon weinig, en de verdediging kraakt tegen zeer matige ploegen.

Ik hoop dat ik geen gelijk heb, maar geloof er niks van.

Het zou mooi zijn als ze Gregory in het Kruger-park afzetten voordat ze de kwartfinale gaan spelen

Ok. gewonnen. geen 3 dagen meer over lullen, gewoon voorbereiden op brazilie (chili?). dat wordt de grote test.

Brazilie is het eindstation, dit is gewoon onterechte optimisme die ook versterkt word door een aantal debiele analysten als die Johan en Renee.

Je krijgt een beetje hetzelfde scenario als Inter-Bayern, Robben die er totaal niet door komt tegen de toch defensieve Brazilie dit jaar. Luis Fabiano maakt die kansen gewoon af die Vitec mist.

Kameroen, Japan, Denemarken en Slowakije zijn gewoon allemaal B landen of nog erger C landen. Nederland creëert in principe gewoon weinig, en de verdediging kraakt tegen zeer matige ploegen.

Tegen D-land N-Korea bakte Brazilie er ook weinig van. Iedere wedstrijd is nu een finale op zich, zou weinig conclusies verbinden aan de afgelopen wedstrijden.

Daar wordt je ook echt moe van. Gijp roept dat alle landen er helemaal niks van kunnen. Tegen slowakije, dat we met 8 man kunnen spelen. En dan derksen die geilt op van persie.

Ergst zijn de spelers zelf die denken op zn duits en zakelijk te spelen.

Het is een raar WK... alles kan gebeuren en tegen elk land speel je anders...

Enige commentaar dat ik tot nu toe elke wedstrijd heb gehad is ....

Dat van Persie op de ****ing bank moet zitten vanaf het begin en niet na 80min.

Die jongen verdoet alles... hou toch op met mooie loopactie ... verdediging lette niet eens op hem.

Verdoet bijna elke kans die hij krijgt. En is ook nog boos als hij eruit moet.

just my 2 cents ;)

Het is een raar WK... alles kan gebeuren en tegen elk land speel je anders...

Enige commentaar dat ik tot nu toe elke wedstrijd heb gehad is ....

Dat van Persie op de ****ing bank moet zitten vanaf het begin en niet na 80min.

Die jongen verdoet alles... hou toch op met mooie loopactie ... verdediging lette niet eens op hem.

Verdoet bijna elke kans die hij krijgt. En is ook nog boos als hij eruit moet.

just my 2 cents ;)

Heeft niet met van Persie te maken, hij krijgt gewoon weinig ballen. Met Elia erin zal hij meer ballen vanaf de flanken krijgen.

Bart, fl**ker op met je gare voorspellingen. K*t Belg.

vd Wiel was aanvallend inderdaad niet best deze wedstrijd. Liep vaak op de verkeerde positie en leed veel balverlies.

van Persie was ook weer drama. Ik had het ook niet verwacht, maar je moet toch wel een beetje kunnen koppen als je zoveel vanaf de flanken laat komen. Daarom was Kluivert waarschijnlijk ook zo epic in Oranje.

Misschien moet Huntelaar toch wat meer speeltijd krijgen. van Persie heeft nu vier duels ontzettend veel gespeeld, maar nog niets waargemaakt.

Kuyt moet gewoon op de bank. Altijd. Eigenlijk moet Kuyt gewoon lekker op de bank in Katwijk gaan zitten. Bak chips erbij, biertje opengetrokken en met de voetjes omhoog kijken hoe echte voetballers wereldkampioen worden.

Ik zit eigenlijk te wachten op een stuntje van de Chilenen. Die gasten spelen prima voetbal.

Reken er maar niet op. Brazilië maakt gehakt van ze.

0-0 nog zie ik.. Mag niet kijken, want mijn wederhelft zit naar CSI te gapen.

Vind ze allebei niet echt geweldig, brazillie is snel maar daar is het ook mee gezegd (tot nu toe)

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

:fuu:

De Brazilianen dus.

Geel voor Kaka. Is ie nu geschorst voor de next game?

Terug
Naar boven