chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brazilie is het eindstation, dit is gewoon onterechte optimisme die ook versterkt word door een aantal debiele analysten als die Johan en Renee.
Je krijgt een beetje hetzelfde scenario als Inter-Bayern, Robben die er totaal niet door komt tegen de toch defensieve Brazilie dit jaar. Luis Fabiano maakt die kansen gewoon af die Vitec mist.
Kameroen, Japan, Denemarken en Slowakije zijn gewoon allemaal B landen of nog erger C landen. Nederland creëert in principe gewoon weinig, en de verdediging kraakt tegen zeer matige ploegen.
Ik hoop dat ik geen gelijk heb, maar geloof er niks van.
Brazilie is het eindstation, dit is gewoon onterechte optimisme die ook versterkt word door een aantal debiele analysten als die Johan en Renee.
Je krijgt een beetje hetzelfde scenario als Inter-Bayern, Robben die er totaal niet door komt tegen de toch defensieve Brazilie dit jaar. Luis Fabiano maakt die kansen gewoon af die Vitec mist.
Kameroen, Japan, Denemarken en Slowakije zijn gewoon allemaal B landen of nog erger C landen. Nederland creëert in principe gewoon weinig, en de verdediging kraakt tegen zeer matige ploegen.
Ik hoop dat ik geen gelijk heb, maar geloof er niks van.

Proficiat met jullie zege, maar als jullie zo gaan spelen tegen Brazilie denk ik niet dat jullie het halen.

Jullie halen helemaal niks dus zeur niet. Ken je d*ck Advocaat nog
En Nederland speelt gewoon lelijk voetbal ja,
Het is een raar WK... alles kan gebeuren en tegen elk land speel je anders...
Enige commentaar dat ik tot nu toe elke wedstrijd heb gehad is ....
Dat van Persie op de ****ing bank moet zitten vanaf het begin en niet na 80min.
Die jongen verdoet alles... hou toch op met mooie loopactie ... verdediging lette niet eens op hem.
Verdoet bijna elke kans die hij krijgt. En is ook nog boos als hij eruit moet.
just my 2 cents![]()
Heeft niet met van Persie te maken, hij krijgt gewoon weinig ballen. Met Elia erin zal hij meer ballen vanaf de flanken krijgen.
Geel voor Kaka. Is ie nu geschorst voor de next game?
Oh nee, want hij had rood.