MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Het elftal van Brazilie van 1982, dat was een team. Eder, Zico, Falcao, Socrates. Als Nederland en Brazilie nou even de wedstrijd tussen Italie en Brazilie op dat WK overdoen maakt de uitslag ook niet meer uit. Maar het zal wel weer loeren worden vrijdag.

Mooi spelen, niks winnen was het toen

Mooi spelen, niks winnen was het toen

Paolo Rossi, had overigens niet veel gescheeld of Brazilie had wel de halve finale gehaald. Italie had 1 van de mooiste, zo niet de mooiste, wedstrijden op een WK ooit nodig om door te gaan in de tweede poulefase. Legendarische wedstrijd.

props naar de referee howard wepp floot foutloos

Webb is top, die krijgt de finale.

Vrijdag mijn huis in 2 delen, wie heeft er een paar lawinepijlen om naar de Braziliaanse kant te schieten?

Howard Webb fluit altijd zeer goed, vandaag wederom.
Haha had Nederland wel 1/2 finale gegund maar die gaan dus niet verder dan de kwartfinales. :p

Wat een vertrouwen weer, 1 wedstrijd tegen een echte tegenstander en iedereen begint al weer in de broek te poepen.

Webb is top, die krijgt de finale.

Vrijdag mijn huis in 2 delen, wie heeft er een paar lawinepijlen om naar de Braziliaanse kant te schieten?
Als de Bleeckere morgen perfect fluit krijgt hij die misschien :dunno:

Vrijdag de eerste serieuze tegenstander voor Oranje, ben wel benieuwd eigenlijk.

Ik ben eerlijk gezegd ook heel benieuwd. Of we gaan intens knallen op de omschakeling, na onderscheppingen (omdat Brazilie veel ruimte weg geeft), of we worden kapot gespeeld.

Het is echt 50/50.

Als de Bleeckere morgen perfect fluit krijgt hij die misschien :dunno:

Vrijdag de eerste serieuze tegenstander voor Oranje, ben wel benieuwd eigenlijk.

Denkt niet dat een Belg Ned-Bra zal fluiten ivm mogelijke sympathie voor de Nederlanders. Ik denk meer aan een scheidsrechter uit een ander werelddeel dan Zuid-Amerika of Europa

Tegen Brazilie gaat dit spel ze de kop kosten. Van Marwijk is te laf om iets te veranderen

Er moet iets veranderen met De Jong, Sneijder, Kuyt en Van Persie.

Want sneijder moet steeds de ballen halen, geeft dan een goeie pass van 30meter en je hebt bijna niemand voorin.

--------------Huntelaar--------------

--Affelay/Elia --- Van Persie ------ Robben---------

---------- Sneijder ----- Van Bommel-------

BAAAAAAAAAMMM

Het ergste is dat die spelers zelf denken dat ze goed zakelijk spelen.

Kuyt lijkt me prima tegen Brazilië ivm Maicon en Dani Alves aan de rechterkant, en VdV is ook weer fit he...

De Jong zal Kaka moeten uitschakelen.

Tegen Brazilie gaat dit spel ze de kop kosten. Van Marwijk is te laf om iets te veranderen

Er moet iets veranderen met De Jong, Sneijder, Kuyt en Van Persie.

Want sneijder moet steeds de ballen halen, geeft dan een goeie pass van 30meter en je hebt bijna niemand voorin.

Sneijder speelde gewoonweg bagger; Van Persie idem...
Kuyt vond ik samen met van Bommel de sterkste indruk maken van alle veldspelers.

Kuyt spits en Van Persie naar de buitenpositie lijkt mij een sterke zet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

was de beste speler vandaag imo !

Ik lees hier hoe bijna iedereen Kuyt k*t vindt, maar ik vond hem vandaag eerlijk gezegd één van de betere spelers op het veld.

Ik heb gehoord dat Van Persie bij zijn wissel zei dat Van Marwijk beter Sneijder wisselt. Zou dit waar zijn?

Kuyt is geen killer, Huntelaar wel, met nog 3 snelle jongens achter hem enorm gevaarlijk.

Van Persie moet er uit, totaal uit vorm en zou zich beter maar verzoenen met een plek op de bank.
Kritiek op Kuyt blijf ik onterecht vinden, maar goed..

Nederland verliest sowieso van Brazilië

Eindelijk de kwartfinales die 2 mooie 'clashes of the titans' voort brengen. Duitsland tegen Argentinië, en Nederland tegen Brazilië.

Nederland sneuvelt in de tweede ronde . Sowieso .

England en Frankrijk halen de tweede ronde niet :roflol:

Kijk al die Nederlanderes hier weer denken dat ze gaan winnen . Jullie gaan er net als Frankrijk ook weer snel uit hoor . En begin nu weer niet op de Belgen te haten want dat is appels met peren vergelijken . Geen enkele Belg die gelooft in Belgisch voetbal .
Volgens mij wint Portugal het WK .

Nederland verliest sowieso van Brazilië

Let's Jive! Leuk al die stellige uitspraken maar het gaat nergens over.

Terug
Naar boven