XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

2-0. NL vs Brazilië is zo goed als een feit.

van marwijk maak je borst maar nat want dit brazilie is scherp

Ned wordt in stukken gesneden door Brazilie, ze worden helemaal weggespeeld.:(

No worries. Ghana pakt Brazilië wel in de halve finale.

Brazilie, Ghana? Waar hebben jullie het over? Het wordt gewoon Nederland - Uruguay.

toch wel idioot dat de commentators al Nederland - Brazilië roepen. ok, het is te verwachten, maar herinnert iemand zich de Champions League finale Liverpool Milan 3-3 nog?

De goals waren netjes maar die vermeende scherpte van Brazilie zie ik toch niet zoveel. Zou in deze vorm niet bang zijn voor Brazilie, je moet ze alleen niet veel ruimte geven.

De goals waren netjes maar die vermeende scherpte van Brazilie zie ik toch niet zoveel. Zou in deze vorm niet bang zijn voor Brazilie, je moet ze alleen niet veel ruimte geven.

Je hebt er wel kijk op. Die Chilenen spelen veel te aanvallend.

Al die ploegen toch ? Alleen Duitsland maakt nog een beetje indruk.

Is dit weer in het kader van grappen en grollen? Vind jij die Brazilianen scherp ogen dan? Tamme zooi, ook al was Nederland vanmiddag niet minder tam.

Nee, meen het serieus. Die Brazilianen stellen echt niet zoveel voor. Met meer ruimte kan Nederland ook wel scoren. Sneijder met zijn steekbal en Robben op snelheid.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Die Brazilianen geven overigens wel weinig weg, dus wordt moeilijk om te scoren, maar we krijgen ze ook niet zo makkelijk tegen. Nederland is veel behoudender dan Chili.

Laatst bewerkt:
In ieder geval kunnen we vrijdag zien of van Marwijk zijn elftal met opzet op halve kracht heeft laten lopen. Dit is voor Brazilie in ieder geval ook geen uitputtingsslag, twee redelijk fitte ploegen tegenover elkaar.

Volgens mij hebben die jongens met die gele shirts wel eens vaker tegen een balletje getrapt????

Brazilie vind ik echt sterk, zijn ongekend efficient en geven niets weg.

Laatst bewerkt:
geef NL en brazilie gelijke kansen voor winst vrijdag. feit is dat ze tot nu toe tegen totaal verschillende ploegen moeten spelen hebben. kan je nog niet genoeg uit afleiden om te zeggen die of die is beter.

Het elftal van Brazilie van 1982, dat was een team. Eder, Zico, Falcao, Socrates. Als Nederland en Brazilie nou even de wedstrijd tussen Italie en Brazilie op dat WK overdoen maakt de uitslag ook niet meer uit. Maar het zal wel weer loeren worden vrijdag.

Terug
Naar boven